掃呢頁CODE去手機

2015年4月13日 星期一

走勻抵食檔口 20蚊一樣有飯開 生活+趣聞,





其他影片:>>






一張廿蚊紙,可以食啲乜?麥記一個餐都要廿幾蚊,連鎖快餐店,閒閒地都要三、四十蚊落樓。拎住廿蚊想開飯?其實唔係唔得,喺邊到?跟住嚟啦。

講到平食,貧民區深水埗一定入圍,北河燒臘飯店嘅明哥,你無理由唔識,燒味雙併飯外賣20元、盅頭飯送菜16元。

深水埗嘅平價飯,又豈止明哥有得賣。晌佢附近嘅添記燒臘茶餐廳,一肉一菜雙餸飯都只賣20元,每日仲有廿幾款餸可選擇。餐廳少東話︰「二十蚊可以買好多野,雙餸飯、盅頭飯、燒味雙併連老火湯都得!」街坊最愛揀魚類嘅雙餸飯,貪佢夠新鮮。

走入屋邨街市,街市燒味檔亦是平價之選。葵涌石籬街市,單或雙併飯均賣16元,每日有不少中學生或主婦幫襯;另外,葵涌廣場亦係覓平食的好地方,二樓嘅的飯或意粉,十五元有交易,最平的粟米肉粒飯更加只賣13元。「如果只賣飯,計埋租係無得賺……不過我地喺魚蛋燒賣賺到,拉勻嚟計,只係薄利多銷,做開就繼續做!」
鍾意就快D Share啦!