掃呢頁CODE去手機

2015年4月8日 星期三

家家有本 失業幾年  3千蚊都要借 吳若希窮爸爸大起底 [FACE - 411]吳若希,MF,



生父長居內地,孤身撐起成頭家的吳若希,上週六( 4日)上台表演時忍唔住失控狂喊!

真面目

家家有本 失業幾年  3千蚊都要借 吳若希窮爸爸大起底

吳若希母親上週六( 28日)踩單車發生意外,在深切治療部急救並靠儀器呼吸,本週一母親終於醒番。

母親病情有進展,要開工又要照顧細佬,吳若希仍樂觀面對,但近日情緒開始轉差,日前表演時發台瘟甩嘴,更失控在台上崩潰痛哭。家事被越揭越多,連從未曝光的吳父亦被揭曾破產。本刊發現吳父現時長居福州,長期失業,連 2千幾蚊社保都冇錢交要問人借錢;近期終於搵到新工,不過都係做貨倉管理員幫手睇貨!比起吳若希住豪宅揸靚車,吳父的赤貧生活真係另一個世界喎!

出道 5年的吳若希,去年獲大台力捧,憑洗腦歌〈越難越愛〉唱到入晒屋,又開始拍劇同《街頭魔法王》等綜藝節目,幾乎打開電視都見到吳若希!

吳父在微博狂呻又失業又冇錢交社保費用,認真慘情。

曾經生意失敗破過產的吳父吳光新,雖然係星爸,但連幾千蚊都要問人借。網上圖片

靠微博溝通

終於上到位,偏偏吳母謝芬芳上週六(28日)炒單車撞傷頭部,現時仍在沙田威爾斯醫院深切治療部,亦已經度過危險期。

要身兼母職照顧細佬又要錄音出騷開工,只有 22歲的吳若希開始撐唔住,瀕臨崩潰。而連日來只見吳母的現任男友到醫院探病,卻從未見吳若希生父現身。原來吳爸爸全名吳光新,十幾年前與前妻離婚後,一直定居鄉下福建福州馬尾區,間中才來港與吳若希及細仔吳梓楓見面。今次前妻出事,吳父沒有探望,只透過微信聯絡女兒詢問情況,及在微博遙距祝福。

本週一,吳母終於醒番, Jinny第一時間在 fb報喜。網上圖片

醫院狂呻

有經理人及助手傍實,吳若希在醫院飯堂即捉住對方呻唔停。

鄉下貨倉看貨

現年 53歲的吳光新,未離婚前經營酒店,家住 2千呎大屋,可惜後來生意唔掂,又迷上賭錢,最後破產收場,前妻更因此帶埋一對仔女搬到香港重新生活。

經歷過生意失敗,吳光新一度生活潦倒,長期失業,連 2千幾蚊社保都冇錢交,要四圍借錢找數,好在最近搵到新工,在貨倉負責看貨,總算有工開。雖然長期與仔女分開,不過吳光新與吳若希感情要好,吳爸非常留意女兒一舉一動,除了在微博留言,亦會私下微信。 11年曾與吳若希入大球場睇波, 12年來港時亦是住在女兒屋企,而吳若希今年過年特登返福州探爸爸,兩父女關係密切。對於爸爸生活狀況,吳若希週一( 6日)強調冇問題,「佢都生活好好!?家冇破產,有做生意!」唔通吳爸爸只向囡囡報喜不報憂,所以若希 BB唔知爸爸要周圍借錢?

吳若希父母十多年前離婚,之後吳母帶一對仔女來港生活,與前父甚少聯絡。

吳母現任男友

吳母炒車時,男友黃生亦在場,之後亦每日到醫院幫女友按摩。《蘋果日報》圖片

吳爸潮玩微博

吳若希與父親分隔兩地甚少見面,只能靠微博得知對方消息。雖然吳爸長期不在女兒身邊,但從文字中已感受到佢真係當吳若希係 BB咁錫!

爆戒煙

身為煙民的吳爸想戒煙,點知唔覺意爆埋吳若希曾經係煙民,不過已經戒甩。

讚長腿

吳爸身材高大,仲話女兒的長腿係遺傳自佢添!

網上圖片

唔探病

與前妻離婚多年極少聯絡,但前妻發生意外後,吳爸都有在微博遙距祝福。

父女差得遠

吳爸在鄉下生活艱苦,反而吳若希愈住愈豪,由當年 400呎公屋到現時以 4萬月租何文田君頤峰;而且頻頻換車,揸厭 80萬 Range Rover,又轉口味換 40萬 Benz A250代步。

4萬租豪宅

40萬 Benz

鍾意就快D Share啦!