網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月1日 星期三

心淡 合理工時得個噏字  64歲李司棋頂唔順走人 [FACE - 410] 李司棋,MF,



09年陳鴻烈拍劇期間心臟病發身亡時,司棋姐曾經接受本刊訪問,表示最長試過捱 24粒鐘。

真面目

心淡 合理工時得個噏字  64歲李司棋頂唔順走人

大台份工好唔好打?睇下效力足 47年的李司棋都話要走就知喇!

上週五( 27日), 64歲李司棋接受傳媒訪問講離巢,面嗰浸話因為「沒有永遠女主角,搵到好嘅台階就要自己行落去!」,內情其實係大台不分老嫩、工時過長,連司棋姐都無面俾用到盡,自然心灰意冷拒絕續約。

話說大台唔係冇話過要改制縮工時,不過講咗兩年,連講嗰個董事局行政主席梁乃鵬退埋休都未見有實行。仲等大台良心發現?傻的嗎?

自從 68年以芳齡 17歲贏得香港公主冠軍,司棋姐轉下眼加盟大台 47年,唔係佢自爆,都冇人知《水髮胭脂》係佢告別大台之作,原來去年 12月 8日約滿後就拒絕續約, 64歲人至第一次自由身。

在大台最後一套劇是今週開播的《水髮胭脂》,劇中司棋姐要做巴辣師奶。

廖啟智兩年前離巢,大鬧大台續約條款離奇又侮辱,當時行政主席梁乃鵬曾經高調承諾要維持合理工時,不過得個講字無人執行。

講足兩年縮工時

觀眾緣同演技都無得頂,司棋姐話要走,其實樂小姐都親自出動一留再留。不過出到樂小姐又如何?司棋姐留低三個基本要求一樣都達唔成。據悉,除咗騷價同戲份合理提升,司棋姐亦提出年紀唔細,希望大台保證續約後工時不過八小時。不過講足兩年,實行無期嘅縮短工時大計,樂小姐對住年長演員一樣唔願體諒,才令司棋姐立定決心唔走唔得。難怪好脾氣如司棋姐接受訪問都處處透露不滿:「要記幾頁紙的對白,行來行去好攰!」係囉,休息吓啦司棋姐。

據悉司棋姐有感自從《溏心風暴》後,根本冇可發揮的角色做。

拍親劇都係清一色做苦情阿媽,司棋姐話唔想等到有一日要做「行行企企」至走。

除咗身體因由,司棋姐離巢亦為與近年才重修舊好的女兒葉子晴多點相處。

大把貨剩

雖則離婚又獨居,不過司棋姐入行 47年又紅足 47年,除咗自住京士柏大屋外,早年賣樓有斬獲,仲自爆喺內地有物業。大台份人工,賺唔賺都罷

司棋姐現時獨居的京士柏爵士花園單位乃自置,現值約 1400萬。

賺 835萬

09年以 1195萬買入喇沙利道碧華花園單位, 14年以 2030萬轉手,斬獲約 835萬。

鍾意就快D Share啦!