掃呢頁CODE去手機

2015年4月22日 星期三

家散財散 《愛.回家》 7月家散 斷長糧 黎諾懿:好過咁安逸 [FACE - 413] 黎諾懿,MF,




《愛.回家》演員個個爆騷,其中以馬家最誇,當中以徐榮、劉丹、黎諾懿係爆騷三甲。

《蘋果日報》圖片

真面目

家散財散 《愛.回家》 7月家散 斷長糧 黎諾懿:好過咁安逸

大台處境劇《愛.回家》死唔斷氣播足 3年, 7月終於可以講拜拜。黎諾懿在《愛》劇由配角變男一,三年嚟憑馬壯一角成功入屋,仲做埋爆騷王,每月 20個騷賺 10皮嘢一個月。 7月冇得繼續,正式斷米路。

難得娶咗位富家女嘅黎諾懿好淡定,問佢冇男一做兼收入少會點,佢話:「呢條係必經之路,係時候出返嚟拍劇!唔怕收入少,我仲後生,好過𠵱家咁安逸。」 5億女婿係豪氣啲。








34歲黎諾懿 03年入行,捱咗 10年,拍親劇頂盡做男三, 3年前喺處境劇《愛.回家》首做男一,捱足 3年捱到$5,000一個騷,計落每月幾乎有 20個騷,成 10萬 1個月,加埋登台搵錢,收入拍得住當紅小生;上年仲娶埋身家 5億嘅前港姐女友李潔瑩,黎諾懿真係靠晒《愛.回家》食糊!

唔只登台騷,就連纖體廣告都搵馬壯代言,真係唔知原來馬壯可以咁 fit。

黎諾懿最近一套拍嘅劇係《叛逃》,劇中做配角咋,做關禮傑助手,戲分當然唔可以同《愛.回家》比較。

電視畫面

食住馬壯個朵入屋,黎諾懿都有唔少登台 job,計埋爆騷分分鐘搵銀同一線小生差唔多。

網上圖片

唔怕再捱


上年黎諾懿除娶埋屋企身家 5億嘅李潔瑩,馬壯即變豪門駙馬。
不過《愛》劇播到 7月大結局,馬家上下亦會散 Band,冇人有得留低拍新處境劇,黎諾懿亦要重新捱過,亦預咗冇以前咁好收入。他說:「我仲有 3年約,《愛.回家》比我想像中長咗,我好開心入咗屋,但嚟緊希望俾人覺得我識做戲。(第二套劇冇男一做喎?)呢個係必經階段,係時候出返嚟拍劇!唔怕收入少,我仲後生,好過𠵱家咁安逸。你得嘅時候,人哋唔會夾硬壓低你。如果你係林峯咁強勁,唔會夾硬叫佢做男二。」黎諾懿有五億在手果然有志氣!

馬家有排愁!

馬家成員喺《愛》劇全部都係爆騷王,但 7月散 band,暫時都未有人有着落,除咗 3位元老級(見下表)有珍姐照住,其他後生啲都真係要搏晒命先繼續做到爆騷王喇!

羅天宇

暫時都未有通知我有劇拍,都擔心收入冇咁穩定,驚其他監製唔係咁認識我,驚我做唔到其他角色!

蔣家旻

等經理人安排,我唔擔心喎!拍呢套劇係一個磨練,公司覺得我哋係時候畢業喇!

真實對白

羅天宇喺《愛》劇飾馬子仁,算係佢唯一代表作。其女性緣就暢旺得多,除咗苟芸慧外,仲同過 Coffee林芊妤,跟住仲同劇中拍檔湯洛雯拍拖。

網上圖片

蔣家旻喺《愛》劇飾馬子妮,除咗爆騷又入屋,仲係宅男女神,期間更拍過電影《第一次不是你》做女主角,真係賺到凸呀!

徐榮

未收到任何通知,我都好想知有咩開,其實都擔心㗎!希望公司有安排

真實對白

徐榮爆騷僅次黎諾懿,每月穩袋 5、 6萬,仲有唔少登台、司儀活動,《愛》劇帶挈佢搵唔少。

網上圖片

元老有珍姐照

三位元老喺新處境劇都冇份,不過佢哋同戲劇總監曾勵珍係麻雀腳,好朋友點都會睇實,大家唔使為佢哋擔心

郭少芸

劉丹

林漪淇

新劇炒冷飯

《愛.回家》摺埋,嚟緊 7月就會開新處境劇《高朋滿座 2》,係呀,你睇大台幾有新意,只不過係加咗張繼聰同香香,翻炒冷飯又隨時播 800集!得一個台係咁㗎

張繼聰

岑麗香

鄭丹瑞
鍾意就快D Share啦!