網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月15日 星期三

丁蟹效應確係勁!一日箝走趙薇7.9億 丁蟹,趙薇,秋官,鄭少秋,



丁蟹效應影響全城,唔知如果呢個時候,搵城城唱番首《全城效應》,又會唔會又另一種化學反應呢?

next 1/1 pre

丁蟹喺《大時代》,曾經講過話個市真係跌咗四百幾點,估唔到呢句說話,喺尋日個股市度,真係應驗咗。

next 1/1 pre

而另一句好fit各位股民心聲嘅對白,就係鄭少秋呢句「不要怕,是技術性調整」。嗱!各位股民真係要堅強啲。

next 1/1 pre

除咗無綫重播《大時代》,亞視原來一早亦播緊《世紀之戰》,點解會咁嘅。

next 1/1 pre

一個星期入面,既可以睇吓《大時代》,又可以睇吓《世紀之戰》,對非股民嘅劇迷嚟講,絕對係福氣。

next 1/1 pre

星期日仲有埋《Sunday靚聲王》,秋官!呢排邊個夠你紅呀!

next 1/1 pre

趙薇夫婦(資料圖片)

next 1/1 pre

由鄭少秋(秋官)飾演「丁蟹」的1992年無綫劇集《大時代》被譽為經典神劇,當年播映期間恒生指數曾跌逾千點,自此逢有秋官孭飛的劇集播出,恒指都有相當跌幅,「丁蟹效應」經歷逾廿年仍多次靈驗,成為網民買股的「明燈」指標,可見其殺傷力!

連升八日終於斷纜

香港股市近日連續多日均見升幅,前日恒指更一度升穿28000點,無綫前日宣布為配合港股熱潮,將於下周一深宵黃金時段(即21日凌晨12時15分)重播由秋官、劉青雲、郭藹明、周慧敏及劉松仁主演的《大》劇,即令大批股民喊驚及呼籲要急放!

言猶在耳,股民最不想發生的「丁蟹效應」似乎已應驗,恒指昨晨低開328點,尾市跌過533點,收市跌454點,報27,561點,八日連升之勢斷纜,令不少有買股票的藝人損手!秋官早前曾講股經:「梗係升阿里巴巴同騰訊都升得好緊要!」豈料威力驚人的他真的「開口中」,阿里影業(01060)及騰訊控股(00700)昨日分別下跌9.927%及5.455%!

內地女星趙薇及富商老公黃有龍去年12月20日以每股1.6元,入股19.3億股阿里影業,涉資30.88億港元,成為該公司第二大股東。阿里影業近月業績亦持續上升,於復活節假日後更是長紅,幾日間由每股2.86元「澎澎聲」暴升,前日收市價為4.13元。可是昨日「丁蟹效應」一出,內地影后趙薇即被「KO」,阿里影業昨日收市價回落至3.72元,令趙薇一日間帳面蒸發7.9億港元,相當誇張,真係多得丁蟹唔少!

每日都有秋官節目

除了《大》劇將重播,巧合的是,亞視原來於本月4日已開始逢周六下午12時50分重播《大》劇延續劇《世紀之戰》。《世》劇同樣由韋家輝監製、秋官及青雲主演,該劇亦以股壇做題材。

有迷信網友笑稱一星期見足秋官七日,包括周一至周五的《大》劇、周六的《世》劇及周日的《Sunday靚聲王》。另有網友指青雲的「威力」同樣不容忽視,笑稱青雲有望於本周日的香港電影金像獎中奪得影帝,並謂未知對恒指有否任何影響。

鍾意就快D Share啦!