網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月27日 星期一

金句王黎明風騷出巡 闊太黃婉曼黐實老公當透明 黎明,黃婉曼,BKD_S,





其他影片:>>






黎明今日以特別嘉賓身份入馬場出席活動,佢早前發表嘅「坐喺度唔好郁再著番件衫」嘅減肥法成為熱話。不過有好多人日日試(包括小編),但成效真係唔大。今日黎天王當然現身説法

佢話:「通常冇自信心嘅人先至製造到機會俾人哋教你點減肥,你自己懷疑自己吖嘛!呢個係基因問題,冇得怪,上天生出嚟!有啲人有自信咪自己靠自己減肥,食嘢過籠咪減啲嘢食囉!人係咁得意㗎嘛!好趣緻,上帝製造人類,正常時候先可以成個商圈打開,我意思講緊經濟呀!呢個又信呢個,又信嗰個,個個都用我嗰招,咪冇人發明嘢!咁所以我都係用咗最直接嘅方法啫!」

現場有記者表示羨慕黎天王唔使做運動都減到肥,咁佢又再拋金句:「你可以exercise,但要減完肥先可以exercise。」

借問聲,如果我唔做運動又點可以減肥呢!咁減完肥先可以做運動的話,即係我成世人都唔可以瘦?咁多金句都消化唔到,唉!我嘆件西多士先喇!

鍾意就快D Share啦!