網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月28日 星期二

鄧紫棋孖九百幾年冇見嘅妹妹合照 鄧紫棋,



鄧紫棋忙住周圍飛,「經過香港」時,竟然發現妹妹已經長大了好多,有冇咁誇張呀?

next 1/1 pre

鄧紫棋笑言與胞妹「九百幾年冇見」。

next 1/1 pre

「宇宙G.E.M.」剛完成美國之旅。

next 1/1 pre

「宇宙G.E.M.」鄧紫棋自從於大陸節目《我是歌手2》憑「高叫」成名後,不時往返內地出騷賺人仔,又做「空中飛人」飛到美加工作!可能聽到汪明荃(Lisa姐)嘅呼喚,G.E.M.終於由美國「經過香港」,久未返過屋企嘅佢,似乎連家人都唔認得!佢喺微博留言:「我從美國回來了。感覺九百幾年沒見過妹妹!怎麼一下子長大了那麼多!哈哈!(妹妹說:後面那句有點太誇張了吧,有點畫蛇添足……)」

自稱九百幾年冇見過妹妹嘅G.E.M.,仲孖住妹妹玩四格自拍扮鬼臉,雖然場面溫馨,不過網民留言呼籲G.E.M.如果唔想唔記得家人,千祈咪掛住做嘢,要多啲「經過香港」!

鍾意就快D Share啦!