掃呢頁CODE去手機

2015年4月28日 星期二

產前獲邀為廣告操刀 周汶錡:唔畀老公剪臍帶 周汶錡,



產前獲邀為廣告操刀 周汶錡:唔畀老公剪臍帶



其他影片:>>






大肚Kathy俾仔圍 禁止老公剪臍帶

現年40歲的名模周汶錡(Kathy),大前年嫁給比她年輕3歲的法籍男友Julien Lepeu成為人妻。去年宣佈有喜的她,轉眼已懷胎7個月,昨日Kathy應一間美容公司邀請擔任形象指導,簡單穿藍色連身裙現身的她,肚皮看來只稍為隆起了一點,很難想像她是兩個月後便要入產房的孕婦。



■周汶錡尚有兩個月便入產房,她承認心情有點緊張。

師姐身份指導模特兒

粗身大細的Kathy昨日只需擔任顧問角色,以師姐身份向現場拍照的四男四女模特兒給予意見,她透露:「預產期喺6月底至7月頭,𠵱家重咗13、14磅,胃口冇乜變,但已經開始驚,因為好怕入醫院。」

有指Kathy完全不似已有7個月身孕,她說:「醫生話𠵱家體重正常,臨生嗰個月會肥啲同埋會腫,BB𠵱家喺肚入面有2磅,生嘅時候係6磅左右,所以仲會長肉。」問Kathy產後會否停工至少一年?她笑說:「一定唔會休息一年,但𠵱家冇諗。」



■Kathy透露老公會陪她入產房,但不會拍片,也不會替她剪臍帶。

資料圖片



■四位女模特兒昨日在周汶錡指導下擺甫士拍照。



■挺着大肚的周汶錡與赤膊肌肉男模合照。

「好想係第一個錫BB」

Kathy老公是法國人,她說BB英文名會留給老公改,而中文名就會找相士改:「乳名未諗呀!等BB出世睇吓佢似乜先諗。」Kathy又透露會剖腹生產,老公會陪她入產房,但不會拍片,也不會替她剪臍帶。Kathy笑謂:「唔會畀老公剪臍帶,我個肚臍好靚,驚佢剪得唔好。拍片都唔會喇!因為我同老公都驚,拍咗都唔會睇番,但會喺產房影第一張相,我好想係第一個錫BB,覺得會好感動。」

採訪:黃曉研

攝影:陳俊強

鍾意就快D Share啦!