網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月26日 星期日

結婚唔諗住 姜文杰帶索模女友返新居 姜文杰,姜文,





其他影片:>>






被影到帶模特兒女友阿Rain返新居,姜文杰話兩人沒同居,但感情好穩定,目前兩人都係以事業為重。姜文杰:『我哋唔係一齊住,大家因為落雨嘅關係,大家就買咗啲外賣,佢食完之後我送佢返屋企。』

問到兩人有冇結婚打算,姜文杰即刻笑晒…. 姜文杰:『冇諗到咁深入住,大家都係以事業為重,而我自己又啱啱完咗《導火新聞線》宣傳,而且自己宜家都放咗好多時間喺內地去工作去賺錢,香港先可以繼續去交租。佢都幾好,之前我住係大角咀板間房果啲環境,我係果陣時識佢,佢都係果啲睇到我唔係有錢,都幾辛苦,都一直係度支持我。』

講到女友願意同甘苦,姜文杰心存感激,仲對女友讚不絕口。姜文杰:『我好開心係佢最冇嘢做,可以話入咗行十幾年最失敗段時間識佢,果時大家都好啱傾,仲未講到互相了解吓,仲未諗結唔結婚呢啲嘢,人哋仲好細個唔好嚇親人。』

咁好嘅女仔好難搵,好抵娶喎!姜文杰:『哈哈哈…呢啲見仁見智…好nice 呢個女仔,自己努力去做嘢…係囉…。』
鍾意就快D Share啦!