掃呢頁CODE去手機

2015年4月22日 星期三

秋官追睇《大時代》:神劇唔過時 秋官,大時代,鄭少秋,



秋官追睇《大時代》:神劇唔過時



其他影片:>>






41萬人深宵煲《大時代》秋官都追:神劇唔過時

【狂煲大時代】1992年出品的神級經典劇《大時代》,23年後重現電視螢幕上,沒有半點「老土、塵味」,反而掀起一股煲劇潮!昨日凌晨播映首集,丁蟹掟仔落街一幕震撼驚心,吸引逾41萬人深宵追看,不少網友在討論區及facebook瘋狂洗版,大讚當年29歲的藍潔瑛好索!身為靈魂人物的「丁蟹」鄭少秋和「方進新」劉松仁昨齊推《大時代》好睇,讚神劇不會過時,值得回味。

無綫由昨日凌晨開始重播23年前由韋家輝監製的經典劇《大時代》,雖然不知道「丁蟹效應」能發揮多少威力影響股市,但該劇以倒敍法說故事,一開始丁蟹因輸股票要與四子「攬死」,逐一掟蟹落樓的場面極其震撼,令收視高開6.4點,逾41萬觀眾收看,平均則為5.6點,約36萬觀眾收看,比起上周《衝》結局篇平均5點收視還要高,成今年深宵收視之冠。



■丁蟹與四個兒子雖壞事做盡,但感情深厚。資料圖片



【掟仔震撼】

■第一集已有丁蟹掟仔落樓,令收視高開6.4點。電視圖片



【網民讚索】

■當年29歲的藍潔瑛扮演年僅19歲的學生妹,既清純又好索。電視圖片



【冇打字幕】

■有網民改圖惡搞,投訴無綫:「點解第一集會冇字幕㗎」。惡搞圖片

劉松仁讚永恒不衰

劉青雲飾演的方展博和丁蟹確實魅力難擋,秋官亦有捧自己場睇重播,昨日在電話中說:「自己都驚,成套劇鋪排得好好。呢套係一套神劇,首要功勞都係韋家輝啦,每個角色都有追看性。」不過,秋官直言曾疑慮接演丁蟹角色:「20幾年前,翻睇仍然咁好睇,因為節奏感好強,完全唔覺得係舊嘢,𠵱家未必可以拍得咁好。當年韋家輝搵我時都有疑慮,因為我一直以來演大俠,擔心做得好就好,做得唔好就會破壞形象,搞到兩頭唔到岸。不過韋家輝之前做過《誓不低頭》編審,已做出好材料,能夠帶動觀眾情緒,令我有信心接拍《大時代》。」

最後被丁蟹打死的「方進新」劉松仁也慶幸有份參演,昨透過短訊說:「經典之作是永恒不衰,值得回味!有幸能在那個年代參與這經典之作。」劉松仁昨晚現身九展出席活動,問到《大時代》重播有否捧場?他說:「冇,瞓咗,唔記得呢回事。今早收到風話收視OK。」網上瘋傳他在劇中求老闆不要炒魷的片段,被網友勁讚演技好,松哥說:「嗰段OK,自己第一次睇都喊,我都覺得幾好,主要係劇本、製作、對手都好,劇本好可以帶你入戲,拍攝時好開心。」

劉青雲昨透過助手回覆:「知道有6點收視好開心,但因為今日開早班,噚晚睇唔到,基本上冇乜翻睇亦冇上網睇,知道咁受歡迎好開心。」飾演丁蟹兒子丁益蟹的陶大宇昨出席活動時說:「已經唔係第一次重播,但每次重播外間都反應好大。」對周一股市急瀉,大宇說:「呢個效應真係幾邪!」



■丁蟹(右)和方進新由細識到大,但最後進新被丁蟹打死。資料圖片

藍潔瑛索爆學生妹

不少網民一邊追睇,一邊在香港討論區「推到完場」,單是兩個貼文已累計逾10萬人觀看,亦好多人建議在黃金時段播放,更多人驚嘆藍潔瑛當年好索且演技出色,當時29歲演19歲學生妹夠清純, 難怪曾被封「靚絕五台山」。不過亦有人投訴聽不清藍潔瑛部份對白,重播居然冇字幕!問無綫會否加回字幕,發言人回覆:「短期內唔會。」劇中除老戲骨劉江、曾江、江毅被讚,而女神級索女「慳妹」周慧敏、「龍紀文」郭藹明、「方婷」李麗珍等亦屬看點,周慧敏昨說:「呢部劇係我演戲工作上一個大轉捩點,但首播以後冇再完整睇過,慳妹經歷變糢糊,昨晚特意再睇。」

採訪:嵐山、皓騫



■陶大宇讚《大時代》是神劇,每次重播都好大迴響。攝影:王連連

鍾意就快D Share啦!