掃呢頁CODE去手機

2015年4月13日 星期一

被爆擺阿姐款!陳慧珊黑面掟劇本 阿姐,陳慧珊,汪明荃,



陳慧珊被爆黑面掟劇本!

next 1/1 pre

陳慧珊自復出拍劇後,例必有脾氣差同態度唔合作嘅新聞傳出。

next 1/1 pre

陳慧珊本身懶理記者受訪要求,走到一角刨劇本,不過之後都有接受訪問。

next 1/1 pre

Flora受訪嘅時候,就話唔係好講自己真人嘅嘢!

next 1/1 pre

黃智賢話同陳慧珊溝通冇問題。

next 1/1 pre

洪永城覺得陳慧珊被指黑面好意外,又指陳慧珊平時好Nice。

next 1/1 pre

前無綫花旦陳慧珊於1996年開始拍劇,之後火速躍升一線,並於2002年奪視后,2006年下嫁經理人鍾家鴻(Mike),翌年誕下女兒,自此減產,惟之後每逢復出拍劇,都例必有脾氣差及態度不合作的新聞傳出。未知是否因丈夫Mike於2012年破產,Flora不滿被記者連番追訪,自此經常對記者黑面。

最近Flora拍無綫新劇《波士早晨》再被爆擺阿姐款,早前已有工作人員爆料,指有次記者探班,Flora即板起口面,沒望記者一眼便拒絕對方拍照及訪問。Flora與洪永城及趙希洛等到黃竹坑拍外景,Flora初時仍有笑容,但發現大批記者探班,即黑面神上身,以讀劇本為由行埋一邊,並轉身背向記者,擾攘約20分鐘後,導演嗌埋位,Flora嚴肅地回頭跟記者說:「做咗正經嘢先。」

懶理記者受訪要求

拍攝約10分鐘後,Flora在公關安排下現身讓記者拍照,但她懶理受訪要求,再走到一角刨劇本,令記者繼續呆等,期間心情欠佳的Flora被看到將手上的紙張大力丟落地,要勞煩身旁助導幫手執起,數分鐘後,Flora才勉為其難受訪。

Flora受訪時被問到劇中角色公私分明,現實生活是否也一樣認真,她冷冷地說:「我通常唔太講自己真人嘅嘢,感覺到係咩就係咩。(咁忙點照顧小朋友?)OK,有好好嘅人幫我照顧。(夠唔夠瞓?)點會夠,盡量抽時間休息,自己盡力調節。」她表示之前拍內地劇時會用視像通話,但女兒已開始獨立。

入香港大學讀博士

Flora又透露日前收到香港大學通知,指收了她讀博士:「終於可以達成願望,好開心,九月開學。(讀完書仲拍唔拍劇?)唔需要諗咁長遠,時間啱,其他因素啱,唔會話離開呢個圈子,始終我鍾意做戲。」她表示此劇是與無綫合約的最後一劇,因此是暫別作,但並非告別作。

洪永城:可能適應唔到

洪永城(Tony)亦有與陳慧珊同場拍攝,他事後接受《東網》電話訪問時否認陳慧珊臭檔扮大牌:「我同佢合作場口好少,可能佢覺得突然有記者探班好意外,適應唔到,我都好意外。佢平時好nice。(多萬歲?)聽講都有,會間唔中請食飯同飲嘢。」

黃智賢:佢有要求

在《波》劇演Flora前夫的黃智賢(Ben)表示剛好當時不在現場,故不知詳情,問Flora是否因太累而有脾氣,Ben說:「佢戲份重,工時又長,攰係可以理解!但佢對我又幾好喎!溝通冇問題,佢係個有要求嘅人,執戲執得好仔細,都係想套戲好啫。呢套劇係喜劇,拍得好開心。」

鍾意就快D Share啦!