網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月25日 星期六

《大時代》首集狂收投訴 墮樓戲被抽起 大時代,



【7點半搬去9點檔】《大時代》首集狂收投訴 墮樓戲被抽起

2015-04-25 14:32:00



方家…唉!《大時代》電視截圖片

大家都在懷念《大時代》,在晚上7點35分黃金檔期竟然可以播一齣掟晒三個仔落樓嘅劇,意識不良,仲爆粗。

其實那個美好的90年代,唔係真係乜都得。今日有周刊刊登韋家輝一篇專訪,憶述92年播映《大時代》期間面對的種種壓力,包括舖天蓋地的觀眾投訴,無綫正副經理仲邀請咗韋家輝「傾偈」,告之謂《大時代》係一齣好劇集,無奈接到太多投訴,所以播映時段需延後,由7點35分改到近9點時段播。

該周刊訪問中,韋家輝憶述,原意是安排《大時代》於9點播,出街前忽然調去7點35分。韋家輝謂當時已提出話題材敏感,但高層話打緊仗,強推,結果第一晚播出之後,韋家輝即被call爆機,投訴紛沓而至,亦因為咁,方家三兄妹俾丁家四蟹掟落街慘死一場,雖然墮樓場面拍足,但最後都無法出街,就連芳芳同婷婷的死相亦不能播出。



第一集











睇唔睇到…



五蟹赴死



文文被迫至跳樓身亡



欲救無從



展博被掟落樓,這幕在第四十集回憶中重現。















芳芳吳詠紅



婷婷李麗珍

鍾意就快D Share啦!