掃呢頁CODE去手機

2015年4月11日 星期六

獨家!李嘉誠講股市狂牛 政治時事,李嘉誠,



其他影片:>>






今日(星期六)清晨落著毛毛細雨,但無損長實主席李嘉誠打golf雅興,壹仔在深水灣哥爾夫球場就等到誠哥出現。誠哥今日六點半就在幾個保鑣護送下到球場,球場職員說誠哥多數會打一個鐘,「通常打一個鐘啦,之後休息一陣,飲返個早茶先走架。」果然七點

半打完,八點飲完茶就上車。打完波心情靚,誠哥臨走前主動打開車門問記者想問什麼,「大市會點?唔講依啲啦,我唔敢講。」過往一向少評價香港股市的誠哥都係個句,「量力而為啦,依句就係最忠誠嘅答案啦。」佢仲話:「後市會再升嗎? 我不敢說,我不批評,總之要量力而為,最緊要」。

誠哥(李嘉誠)既說話,讀者自己參透啦。近日股市就因內地公募基金來港大幅飈升,幾日間,股市升左千五點以上,中資股、科網股都有顯著升幅。但地產股較失色,如長和(1)昨日只升百分之一左右。
鍾意就快D Share啦!