掃呢頁CODE去手機

2015年4月21日 星期二

丁蟹效應失靈 鄭少秋驚冇人再關注自己? 丁蟹,鄭少秋,秋官,



好彩秋官當時肯冒險接《大時代》咋,如果唔係,咪少咗個經典。

next 1/1 pre

丁蟹嘅「人善人欺天不欺」真係好經典,呢廿幾年都不時喺小編嘅腦海徘徊。

next 1/1 pre

《大時代》呢一、兩日喺FACEBOOK洗晒板,韋家輝亦都被網民推為神級編劇。

next 1/1 pre

被喻為神劇的無綫劇集《大時代》,星期一深夜(即今日凌晨)重播,雖然「丁蟹效應」於劇集尚未正式重播已「靈驗」,昨日恒指收市跌逾558點,不過今日恒指已收復昨日失地,升755點收市,「丁蟹效應」同時宣告失靈。

「丁蟹」鄭少秋接受電話訪問時,對於「失靈」之說表示:「呢個咪應驗咗劇中對白『一句到尾:升!』但同時都慘,我驚以後套劇再重播,就冇人再注意我。」談到劇集重播收視高開兼破了半夜黃金時段收視紀錄,對此秋官表示最大功勞非監製韋家輝莫屬,並直認自己也有安坐電視機面前捧場,力讚劇集吸引力仍然很大:「好感激韋家輝畀個咁富裕嘅角色我,其實劇入面個個角色都好吸引,被視為神劇係有原因嘅,仲有『靚絕五台山』嘅藍潔瑛,真係好靚。」

爆當年接劇心大心細

秋官更透露當年接劇時心大心細,皆因角色火爆兼誇張,曾遭太太及粉絲反對:「如果拿捏唔好會令人討厭,驚觀眾接受唔到呢個新嘗試,都好擔心,因為會令我咁多年嘅大俠形象被破壞,但諗通後就想有新嘗試,就用誠意同演技去做,估唔到創造到奇蹟出嚟。雖然觀眾覺得丁蟹好癲,但其實喺佢個世界,丁蟹係好人,只係好人做壞事害死人啫。」

鍾意就快D Share啦!