網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月27日 星期一

女神幻滅?心悠自揭陰暗面:屋企棟高腳 心悠,劉心悠,



心悠BB一向畀人嘅感覺都係高貴大方,真係好難想像佢喺屋企大大聲講嘢同棟高腳時嘅樣。

next 1/1 pre

就算心悠BB話自己粗魯,一班宅男粉絲都會覺得女神好Pure好True嘅。

next 1/1 pre

唔知心悠BB變身成「超級撒亞人」時會係點嘅樣呢?

next 1/1 pre

柏豪坦言拍戲時,成日唔小心刺激到心悠BB,令佢爆發出陰暗面。

next 1/1 pre

柏豪仲話每次同心悠BB鬧完交後,把聲都會拆晒,陰公豬咯!

next 1/1 pre

大合照

next 1/1 pre

藝人周柏豪與劉心悠出席電影《我老婆係明星》煞科宴,再度扮演夫妻的兩人在片中較多心理戰和吵架場面,心悠表示每次鬧完交都失聲,柏豪則自言把聲拆晒:「心悠嗌完冇晒聲,只係幾分鐘就冇事,但我係唱唔到歌,第二日上內地唱歌都沙晒聲,惟有頂硬上。」

被指鬧交大聲的心悠表示無懼破壞形象,又笑言飾演的粗魯女角色與私下相似:「我喺屋企食嘢都會棟腳,同埋講嘢好粗魯,喺屋企我會好放鬆。」柏豪亦表示跟心悠同場時,總會在言語間不小心刺激到對方,以致心悠爆發出陰暗面,由「女神」變成「超級撒亞人」,他說:「可能我個人粗魯,做乜都對佢係一種傷害,我唔覺得係恰佢,只可以講,我要更有愛心、溫柔地對佢。」

不過,心悠卻否認受對方刺激,又大爆柏豪經常讚自己靚仔。問到是否覺得對方好自戀?她笑道:「係好有信心。(覺唔覺得佢靚仔?)好靚仔,真心嘅。」對於在戲中化身不修邊幅的狗仔隊,柏豪卻表示不擔心嚇走粉絲。

鍾意就快D Share啦!