網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月11日 星期六

猷亨深夜送意粉 劉佩玥讚有心 劉佩玥,猷亨,



劉佩玥冇正面排除同猷亨有發展機會,仲要大讚男方好有心,睇嚟佢哋真係好有前途喎。

next 1/1 pre

劉佩玥雖然即場已經強調同何猷亨只係朋友。

next 1/1 pre

但觀乎佢冧到爆嘅表情,好難唔令人覺得佢哋有發展機會咯。

next 1/1 pre

喺何猷亨探班期間,劉佩玥表現非常雀躍,喺傾偈期間,仲有含羞答答咁摸吓何猷亨手仔,感覺仿如清純少女。

next 1/1 pre

而喺品嘗宵夜期間,雖然只係一碟外賣意粉,但由於裏面滿載住何猷亨嘅「有心」,所以阿Moon食碟意粉都冧過人,唔講仲以為佢嗒緊糖。

next 1/1 pre

劉佩玥同猷亨傾偈時手舞足蹈。

next 1/1 pre

何猷亨驚見現場有記者後,即時九秒九走人,個表情仲相當愕然。

next 1/1 pre

劉佩玥樣靚身材正,更難得嘅係,貴為女神嘅佢,一啲都唔拜金,仲話筍盤嘅定義唔係好錢衡量,好脫俗呀!

next 1/1 pre

港姐劉佩玥被《好報》獨家直擊於拍劇期間,獲賭王四房次子何猷亨探班兼送上意粉醫肚,關係良好。行蹤敗露的劉佩玥,為免二人關係「見光死」,「護苗」下放聲氣指與對方「做朋友先」,但不禁大讚對方「好有心」。

《東網》事後致電劉佩玥,她直認與何猷亨是早前於活動上認識:「當晚佢喺附近食嘢,順便過嚟探我班同買啲嘢畀我食。我都好開心,覺得呢個朋友好有心。(追你?)唔係,大家係朋友。」

女神金句:筍盤唔係用錢衡量

再問二人有否發展機會,她未有正面回應,亦沒有排除發展機會:「暫時自己都冇諗呢啲嘢,公司都畀好多機會我,專注工作。(嫁入豪門?)無諗過呢啲嘢,無諗過要嫁個有錢人,自己認為筍盤定義唔係用錢去衡量,最重要溝通到同錫我,就算好有錢但唔錫我又溝通唔到、夾唔到,咁都無用。(要加深認識?)大家都有共同朋友,慢慢做朋友先囉。(家人八卦?)都無,無問呢啲新聞。」

鍾意就快D Share啦!