網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月28日 星期二

全智賢新片《暗殺》預告有得睇!開槍殺敵型到裂 全智賢,



【韓流】全智賢新片《暗殺》預告有得睇!開槍殺敵型到裂

2015-04-28 16:07:00



全智賢主演嘅新片《暗殺》,將於今年7月在韓國上映

韓國女神全智賢拍完韓劇《來自星星的你》後,接拍了新片《暗殺》,同《盜賊門》男星李政宰及《柏林諜變》嘅河正宇兩位舊拍檔再次合作。

雖然《暗殺》今年7月才在韓國上映,但宣傳攻勢已正式展開,今日電影公司就公開咗首段預告片,可見飾演獨立軍狙擊手嘅全智賢,緊張地追問:「我嘅任務係乜?」轉頭又一臉冷靜地攞起長槍瞄準暗殺目標,十分有型。

兩位男主角李政宰同河正宇亦有連場動作場面,李政宰喺火光熊熊嘅街頭開槍殺敵,又有佢着長衫上陣,冷冷地拋下一句:「呢次嘅作戰只有我哋三個知道。」而飾演職業殺手嘅河正宇更加係瞓身演出,擒上開動中嘅汽車,表現勇猛,加上預告有爆破鏡頭,令人對《暗殺》更加期待。

《暗殺》故事發生喺1933年,講述獨立軍狙擊手全智賢收到要暗殺日本指揮官嘅秘密任務,同臨時政府特工李政宰及職業殺手河正宇齊齊捲入呢場暗殺行動,展開不可預知嘅命運。



全智賢



追問任務係乜





飾演狙擊手





河正宇飾演職業殺手



李政宰呢個look好掂



爆呀~



《暗殺》海報

鍾意就快D Share啦!