掃呢頁CODE去手機

2015年4月20日 星期一

劉鑾雄下午帶甘比現身殯儀館 劉鑾雄,甘比,



【大劉母離世】劉鑾雄下午帶甘比現身殯儀館

2015-04-20 17:31:00



(攝影:梁繼光、朱志聰、李志明)

大劉劉鑾雄母親葉淑婉上周四逝世,享年94歲,大劉丁母憂,今日中午去完福臨門午膳後,下午三點左右就同兩個妹妹玉慧、玉珍、囡囡秀融、甘比同一對仔女,一家人去到香港殯儀館,為母親安排喪事。

喺今日大約三點,甘比媽媽由保鏢陪同下首先現身殯儀館,五分鐘後大劉兩個妹妹劉玉慧同玉珍就同車抵達,直至三點半左右,大劉囡囡秀融現身,到咗四點鐘,大劉就湊埋甘比同一對仔女秀樺同Joseph Junior,佢哋一家人坐住「1 LOVEU2」車牌七人車出現,大劉先落車,之後就小心奕奕拖住秀樺落車,而甘比就負責抱住囝囝,見秀樺仲着住校服,相信大劉係接咗囡囡放學後就一齊去處理媽媽嘅喪禮事宜,大約逗留咗半小時,大劉就自己一個先行離開。



甘比母親由保鏢陪同下首先現身殯儀館



之後大劉同甘比、囡囡秀樺及囝囝Joseph Junior現身。









大劉兩個妹妹劉玉慧同玉珍到場

鍾意就快D Share啦!