掃呢頁CODE去手機

2015年4月21日 星期二

同郭藹明每次鬧交 劉青雲:到最後都係我認輸 劉青雲,郭藹明,青雲,



【曾被趕出家門】同郭藹明每次鬧交 劉青雲:到最後都係我認輸

2015-04-21 11:06:00

曾喺香港金像獎被提名16次嘅劉青雲,2007年憑《我要成名》攞過「最佳男主角」,隔咗8年,周日喺第三十四屆香港金像獎,憑《竊聽風雲3》再攞影帝,青雲難掩興奮嘅心情, 更向老婆郭藹明講出恩愛「太空船宣言」,令郭藹明感動落淚,呢對圈中模範夫妻人前恩愛,原來夫妻相處不時五相遷就。

今日有周刊翻查佢哋兩公婆嘅恩愛之道,發現佢哋原來一直都好遷就對方,好似聽日郭藹明回應老公嘅「太空船宣言」,佢都講咗句「千年修得共枕眠」,令佢哋嘅感情世界再次成為焦點。

不過青雲早前喺訪問中,曾經暗示老婆一啲都唔弱,先爆每次鬧交,佢都係最後認輸嗰個,青雲仲試過激嬲老婆被趕出屋企門口,要去朋友屋企暫住,氹老婆下咗啖氣先返去,青雲都講過係讓老婆,又笑言老婆唔怕佢,真係估唔到呢個港姐冠軍,除咗有樣貌、有身材、有高學歷,仲「御夫有道」。

劉青雲1992年演最後一套大台劇《大時代》,令佢識咗郭藹明,據知拍完《大時代》嘅翌年,係因為「慳妹」做媒人先將佢哋撮合埋一齊,劉青雲1998年同郭藹明拉埋天窗,婚後嘅郭藹明更淡出娛樂圈,為老公全職理財,樂做青雲背後嘅女人,劉青雲多年亦接近「零緋聞」,兩公婆恩愛足咁多年,據知兩公婆炒樓有一手,逢炒必賺,買賣多個物業,勁賺過千萬。

據報道講,郭藹明曾講過老公劉青雲為人脾氣大,好難遷就,拍拖早期唔知佢點解成日發脾氣,以為自己做錯,不過後來先知係青雲性格比例剛烈,慢慢由得佢,郭藹明更曾表示,呢個世界冇白馬王子,所有嘢都要遷就同經營,有傳青雲同老婆早有共識唔生BB,郭藹明講過青雲想要多啲自由度,好多嘢會因為小朋友而放棄,青雲都講過係想珍惜二人世界嘅時間,有傳青雲下一個目標同張家輝一樣,有意做導演拍電影。

鍾意就快D Share啦!