網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月20日 星期一

蒼井空強國受打壓 轉戰拍泰國愛情片 蒼井空,



【短片】蒼井空強國受打壓 轉戰拍泰國愛情片

2015-04-20 03:09:00



其他影片:>>






蒼井空強國受打壓 轉戰拍泰國愛情片

性感女神蒼井空以AV女優姿態打入內地市場,不過三年前強國方面頒發限娛令,嚴禁一班東洋AV女優亮相當地電視,據日本雜誌《週刊Post》報道指,內地嘅封殺行動又再升級,目前連公開活動都開始打壓AV女,要求主辦單位謝絕艷星站台,就連電影也嚴禁起用AV女優,蒼老師當然係首當其衝!

雖然蒼老師上月接拍了一個內地雪糕廣告,但上年佢跟內衣品牌推出嘅自家產品已再冇新作上架,蒼老師最近受訪大嘆內地發展之路越見難行,但就冇因為曾做脫星而感到後悔:「對於我曾拍AV,我一直不會避談,甚至會以曾做AV女優為榮,因為我是行這條路才有現在的成就,做人不能忘本,對吧!」佢又講過唔想放棄拍AV,對於內地事業持續受阻,難怪有傳蒼井空已鋪路返日重操故業。

其實蒼井空除咗內地外,幾年前開始開拓東南亞市場,曾拍港產片《復仇者之死》嘅佢自08年拍完泰國青春片《荷爾蒙》後,佢近年又參演將於香港上映嘅新片《我很好...愛死你》,呢套作品累積3億2千多萬泰銖(約7,700萬港元),登最賣座泰國片嘅第二位,蒼井空上年都有去泰國谷片,令佢於當地大受歡迎,而蒼井空同男主角Sunny鏡頭前後都表現合拍,佢喺曼谷出席活動時就話有法國血統嘅Sunny雖然好靚仔,但就唔係佢杯茶。





蒼井空於微博上載刨西瓜照片成功呃like。



08年拍完泰國青春片《荷爾蒙》,跟著名泰星奇塔維達納韋有親熱戲。



新片《我很好...愛死你》登最賣座泰國片嘅第二位。



請新片男主角Sunny食檸檬。

鍾意就快D Share啦!