網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月1日 星期三

同阿佘爭仔 葉念琛錫晒 陳喬恩硬撬 Chilam [FACE - 410] 陳喬恩,張智霖,Chilam,葉念琛,佘詩曼,阿佘,MF,



陳喬恩知道有記者在場影相後,表現木口木面,不過當見到 Chilam後,兩個即有傾有講,笑到四萬咁口喎!#初哥哥#澳門談情

貼圖區

同阿佘爭仔 葉念琛錫晒 陳喬恩硬撬 Chilam

《衝上雲霄》有電影版,《選戰》亦計劃開拍電影版,就連 15年前嘅經典劇《十月初五的月光》最近都開拍電影版,繼續由初哥哥張智霖領軍,除咗有阿佘等原班人馬上陣外,導演葉念琛今次更欽點咗台灣演員陳喬恩做啞妹 2號,仲要同佘詩曼鬥爭 Chilam!早前《十月初五》在澳門拍外景,身為女主角嘅陳喬恩更有四個助手全程貼身侍候,果然得寵喎!

陳喬恩戲中飾演啞妹整餅師傅琪琪,一身紫衫長裙淡妝打扮,睇落好 pure!仲同阿佘嘅祝君好有幾分相似!

呢場講 Chilam踩住單車去搵陳喬恩,而圍觀嘅街坊個個大讚 Chilam個樣十足打咗防腐劑,同 15年前《十月初五的月光》冇分別添!#男神#防腐劑

四人服侍

雖然有四個助手貼身傍實,不過對住自己嘅妝容,陳喬恩好多時都係自己落手,好緊張塊面㗎!

未正式埋位時,陳喬恩乖乖坐埋一邊玩電話,之後發現有記者影相就急急腳匿入休息室,助手其後話佢冇化妝,所以唔想上鏡喎!

Chilam個樣同副「 body」保養得宜,就算有人影相都任影唔嬲,專心聽吓歌算數!

網上圖片

因為要遷就 Chilam同陳喬恩嘅檔期,所以相隔 3個時間先再度開機拍攝《十月初五的月光》電影版, Chilam仲開心「些牙」兩個合照添!

網上圖片

《十月初五的月光》電影版新增陳喬恩一角,仲會同佘詩曼爭初哥哥 Chilam,唔知 Chilam會揀邊個呢?#阿佘#爭仔

因為陳喬恩喺《笑傲江湖之東方不敗外傳》飾演東方不敗一角,得到導演葉念琛賞識兼堅持要佢做新片女主角,片場仲安排四個工作人員專門服侍!#琛女郎#欽點

原本 Chilam同阿佘喺劇集《十月初五的月光》屬一對,不過電影版中就殺入陳喬恩呢個情敵,兩女爭一男點都好睇啲嘅!

鍾意就快D Share啦!