掃呢頁CODE去手機

2015年4月1日 星期三

中坑男神 玩得認真 王敏德:我淨係識揸真飛機! [FACE - 410 - 專訪] 王敏德,MF,



真人騷

中坑男神 玩得認真 王敏德:我淨係識揸真飛機!

49歲的王敏德,被本地起碼七成中坑奉作男神,因為大部份男人希望 40+能擁有的,他都有:

後生時靚仔,年長後型棍,拍戲專做警司富商;娶了 90年代超模回家,有兒有女,家庭和睦;有戲拍仲有老闆做,個人服飾品牌繼銅鑼灣門市後,就快在上海開分店;重點是識玩, 15年前玩飛機考獲直升機牌, 7年前夾 band玩到出 EP,失驚無神在隧道口立起巨型海報,話你知 49歲都可以出處男 EP。

來到 MW拍照,看到這裡既是店,也是王敏德的個人興趣陳列室,設計成頭等艙一樣的店面,裡面有自家設計的機師褸和烏蠅鏡,有飛機有電單車,有他自己做封面的月刊,還在櫃枱前放了他剛推出的 EP《 Airways of Love》。我問他,近年港佬都潮玩航拍,有冇玩埋一份?

他一聽,揦埋口面:「嗰啲 remote control我搞唔掂,唔識玩,我淨係識揸真飛機!」

就係咁簡單,其實能把興趣發揚光大變成生意,因為王敏德一向玩得認真:

直升機牌唔係玩,他用了十年時間儲飛行小時,最近終於被正式聘用,成為商用直升機機師;

出 EP亦唔係玩,佢隊十五人 big band已經成立七年,出碟前一早周圍飛接緊商演。

一個星期得七天,王敏德要保證有一天家庭日,一天履行機師合約飛上天,每週三至五晚同 band友練團,還要定期和生意拍檔開會巡鋪,表面看起來瀟灑又好玩,其實做王敏德,從來唔係講玩。

出碟前每年接三十場商演

點解會出碟?

我諗好多人都鍾意唱歌,所以呢個世界有卡拉 ok,不過可以出碟,就唔係人人做得到。其實我 93年都喺泰國出過碟,但係當時太多戲拍,我唔想喺唱歌度浪費時間。但係我對音樂好有興趣, 08年開始同朋友一齊玩,以前叫 Michael Wong Big Band,𠵱家叫 Michael Wong Rhythm& Blue,好多人請我哋去私人 party表演,所以我嘅音樂事業早過呢一隻碟,一直都做緊。

啲私人表演有冇酬勞?

有㗎,不過 big band至少十幾個人,有 Saxophone、有小號有鼓,仲有伴唱,酬勞計落唔係多,但係每年都起碼有二、三十個表演,我一早有音樂事業。我哋飛新加坡、大陸、澳門接 show,聽晚都有個表演喺君悅,係舊客。

俾人惡搞新歌 MV,你又會唔嬲嘅?

美國個個出名嘅歌手 MV都俾人惡搞過,我唔嬲,因為我見到佢哋真係好比心機拍,你要對一樣嘢有興趣至會擺咁多時間落去玩,佢哋無錢,但係每個鏡頭都諗過點拍,我覺得值得尊敬。反而係我睇番自己嗰首,仲唔好意思。我同老婆成日都係搭嗰架小巴落銅鑼灣,我唔知公司已經出咗首 MV仲喺嗰架小巴播,成架車啲人我都識,個個望住係有啲尷尬。

點解你會有時間做到咁多樣嘢?

呢啲又唔係朝九晚五,聽晚唱完,下個騷係十日之後,好多時會同隊 band週圍飛,走好多個城市,其實好好玩,仲有好多時間剩。通常我都會保證 weekend係 family day,但係聽日出騷, Janet(太太馬詩慧)同 Kyla(長女王曼喜)又會同我一齊去,係我同個客要求,所以又可以同屋企人一齊。

咁幾時練 band?

個個星期都要練,出騷前會再綵排。琴日我哋練完三個鐘,又開會,開完 band嘅會議再同生意拍檔開。因為唱歌嗰度,我哋有個新嘅女仔會加入,想俾啲機會新人,鋪頭今年又會喺上海開分店,好多嘢要傾。不過我係一個藝人,我所有嘅事業、行到今日,都係由藝人開始,有戲接我都一定會接,今個星期日仲要揸直升機,唔係玩嗰啲、唔係拍戲,係真係做嘢。

揸直升機做咩?

我同一間直升機公司簽咗合約,做 part time機師,直升機有任務有人租,就會搵我去揸。我係一個機師,公司叫到我返去至知嗰日係咩任務,可能係去半島酒店接人、可能係荷里活租嚟拍戲,唔知㗎。

咁以後星期日都會好忙?

未知係唔係個個星期日都有任務,但係呢個機會我等咗好多年。 98年我同 Janet講想去加拿大考直升機牌時,大女都係得四、五歲。

點解咁講?

呢個係俾自己嘅一個目標,就係得到一個商業機師牌照。考機師牌,有啲人係想參加飛行會,有啲人係想有專業資格可以做嘢。揸架飛機週圍玩週圍飛係幾好,但係我覺得用個牌嚟做嘢,特別啲。佢唔係我嘅興趣,而係一個挑戰。上個星期我至同間直升機公司簽約,行到呢個位置,用咗我十五年!好似我出 EP一樣,好多人以為我貪得意就出隻,其實我出呢隻碟之前,玩咗七年 band。唔容易㗎,唔係請咗我就俾架飛機我舞,公司嚟咗部新機 MD902,我都訓練咗幾次至有得出任務。

揸直升機唔係興趣

點解咁鍾意飛機?

唔知呢,就係鍾意!我細個第一次搭飛機,係七、八歲由美國飛返嚟香港探婆婆,我仲記得嗰架係 747,我已經覺得好靚、好大,好似一間大屋。跟住我爸爸安排我哋上第二層入機師室,爸爸唔係機師,但嗰個年代機長對小朋友好 nice,仲請我坐機師位。以前我唔識飛行原理,覺得一架飛機可以帶住我哋飛十五個鐘呢件事好神奇,但係我𠵱家識啲科技同原理,覺得對飛機更有興趣。

小時候嘅志願,到 49歲時終於達成,係唔係好滿足?

我見到機會就會去做,其實又冇睇自己𠵱家幾多歲、幾多歲至可以達到。反而係睇報紙,好似之前兩個 27歲嘅國泰機師撞車死,好可惜。因為我知道佢哋努力咗幾耐至行到呢一步,尤其係國泰,對機師要求好高,過去五至七年有幾辛苦工作,啱啱開始做機師就……

夏里遜福又係撞機!

Harrison Ford is ok, he made a good landing!我睇啲相同啲現場環境,嗰個哥爾夫球場我都去玩過,架機咁樣都 landing到,仲要係完整嘅添,冇人受傷佢又未死,其實 Harrison Ford已經做得好好。成日睇完報紙,見到咁多意外,我都覺得我好 lucky。

大女好彩喺香港 come out

你以前係唔係咁?唔怕死?

個個後生都鍾意冒險,我以前揸電單車都係揸得好快,我試過行……哈哈……都係唔好講,總之就係好快好快,危險嘅快。我成日週圍同人鬥快,試過一次,同另一個電單車司機鍊車,由九龍鬥到香港,出隧道時想贏、就喺架巴士碌側邊俾油過……𠵱家諗番起,真係好 stupid。

每個後生都有呢個唔怕死嘅階段。

係,我啲仔女都係。前幾個月我哋返美國過聖誕,細女喺美國讀書,佢啱啱 16歲已經揸到車,講好咗兩架車一前一後一齊去食飯,佢轉個頭已經快到唔見咗人。其實佢都未過個道路速度限制,我都即刻鬧佢。我好嬲,其實我咁嬲,係因為我擔心。我知,我後生都快過,但係作為爸爸,我一定要講,起碼佢哋想快嘅時候,會諗一諗爸爸講過啲乜。

兩個女一個仔,邊個性格最似你?

我諗係細女,幾幽默,幾 funny,會 get到我嘅笑話,我都喺佢身上見到有 passion。

大把騷接

個人品牌

《蘋果日報》圖片

恩愛 23年

《蘋果日報》圖片

型棍機師

每個父母都想支持兒女每個決定,但係當大女真係同你講佢係 lesbian時,容唔容易接受?

我成日問我自己一個問題,做父母,我係俾佢哋自己選擇,定係逼佢哋做選擇。我嘅仔女係好負責任嘅人,我知道佢哋有諗清楚揀條咩路行,我諗就算自己唔喺度,我都對佢哋好放心。大女已經係大人,如果佢天生係咁,佢有佢嘅選擇。我對任何選擇嘅人都唔會歧視,尤其,嗰個係我個女。我覺得好好彩,我哋生喺一個自由社會、佢係我個女,唔係生喺其他國家同屋企。你諗下,六十年前黑人連巴士都唔可以坐,其實人類進步得好慢,就係因為歧視令我哋進步得慢。

個個都羨慕你,應該有嘅乜都有,你仲有咩想做未做到?

好可惜,我諗每個演員都想有個 hit film,就好似每個歌手都想有一首 hit song,我做咗咁多年都仲未得到,所以再忙再多嘢做,有戲拍我都一定會接。

開鋪夾 band都係用 Michael Wong做品牌,你覺得你嘅名代表乜嘢? Sell乜嘢?

係 passion,對生活有熱情嘅 life style。我啱啱開始呢個生意,明白要時間去 build up,但係我最終希望可以做到 MW會係全世界都識嘅香港牌子。

點解香港對你意義咁大?

'93《危情》

'94《飛虎雄師》

'98《野獸刑警》

'09《竊聽風雲》

'14《 Z風暴》

因為我得到嘅所有嘢都係香港俾我,拍電影嘅機會喺香港得到,我喺香港住咗超過三十年,我嘅屋企喺呢度、仔女喺香港出世。我有得揀,但係我揀咗喺香港養大我嘅仔女,我唔係香港出世,但係我係香港人, don't call me鬼佬……哈哈,呢句係《飛虎》嘅對白。

Don't call me……鬼佬

老老實實,王敏德的訪問,全程有七成係用英文答,而中文嗰 part,十個字有七個音歪歪哋,「 Don't call me鬼佬」,其實有啲難度。

不過專一顧家廿三年如一日,不論飛機還是音樂都玩得認真有態度,不管年齡多少只朝着目標努力,還有對待大女兒出櫃的態度,王敏德型在內裡。型佬兩個字,名不虛傳。

鍾意就快D Share啦!