網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月22日 星期三

教院索女 六個小孩的老師 [FACE - 413 - 大專校園] MF,



家住將軍澳、學校在大埔,但 Carrie仍堅持不住宿舍,為的是盡可能抽空陪家人,「星期六、日係家庭日,好少約朋友出去!」

U花 U草

教院索女 六個小孩的老師

由楊千嬅主演的《五個小孩的校長》,真人真事改編感動千萬觀眾喊住離場,票房大收破四千萬。

票房收得只因電影有血有淚,同樣愛心爆棚的 20歲沈嘉怡( Carrie),現就讀香港教育學院英國語文教育 Yr.3,三年前朋友介紹下開始為有學習障礙的 4歲小朋友補習,一開始小朋友對她不瞅不睬,更不停掟東西發脾氣,不過 Carrie耐性爆燈,「補咗兩年,𠵱家有個男仔仲話要娶我做老婆!對小朋友最緊要有耐性!」

回想起三年前第一次上門補習, Carrie記憶猶新,「未上對方屋企之前都知小朋友有學習障礙,佢係一個讀國際學校嘅四歲小朋友,家長唔想畀人知,所以就安排人上門教,一上到去小朋友對我好抗拒,上堂又好唔專心,甚至會用鉛筆掟我,又無啦啦尖叫或者大喊!其實佢哋情緒失控係因為冇信心,只要我畀多啲肯定佢、畀信心佢,情況就可以改善,到咗第八、九堂,我哋關係已經好好,小朋友仲話要娶我返屋企!」

Carrie現在已經是六個有學習障礙小朋友的補習老師, Carrie更在學校以外報讀有關學習障礙的證書課程進修自己,相當有 heart!「好多人補習都會補正常中學生,其實學習障礙的學生有好多,大家都忽略咗佢哋。」

Carrie除了要應付自己的學業,她逢星期一至五都要補習,幾乎所有時間都花在小朋友身上。

男友在嶺大讀公管系,現身在西班牙 exchange, Carrie要補習之餘,仲要代男朋友處理埋時裝店生意,認真貼心!

Carrie又有愛心又好耐性,「六月我去紐西蘭交流兩個月,有小朋友已經話開始唔捨得我!」

鍾意就快D Share啦!