掃呢頁CODE去手機

2015年4月10日 星期五

強國封殺  G.E.M.仲可以去邊度發展? [忽然1周 - 1028] G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,MW,



靚抽王

強國封殺  G.E.M.仲可以去邊度發展?

宇宙巨 G.E.M.得罪咗香港人,又得罪埋台灣傳媒,最近連製作《我是歌手》嘅強國湖南衞視,都全面封殺佢。全因佢大牌又囂張,堅持換歌之餘又鬧工作人員。所以話,一剎那嘅風光唔代表榮幸,邪又真係不能勝正。咁家陣點算呀阿 G.E.M.?唔緊要!有我哋 S橋王幫你度掂佢,實行衝出香港,衝出亞洲,進軍世界!









進軍荷里活

好似阿 G.E.M.咁一表人才,又點可以留佢喺亞洲度埋沒佢?所以我哋建議佢殺入荷里活拍番套億元大製作,除咗可以滿足佢做大牌嘅願望,連角色都幫佢諗埋喇。以阿 G.E.M.嘅五短身形,一於搵佢做《魔戒》系列入面嘅哈比人咩話?你話個角色已經有人做緊?唔緊要,好似仲有個角色叫做咕嚕㗎喎,都一樣啱晒佢,不過就要同馬雲爭囉!

殺入日本

阿 G.E.M.已經唔止一次扮日本動漫角色,早年就曾經扮過《崖上的波兒》入面嘅波兒、《 IQ博士》入面嘅小雲。證明佢對日本係情有獨鍾,所以去日本絕對適合佢!再加上阿 G.E.M.曾經喺訪問度聲言自己係處女。咁你知啦,好多日本女藝人事業無起色,就會處女下海,咁呢如果呢……好,唔講鳥,你哋自己想像。

征服非洲

係,睇到呢度,我知你都會話我哋太天真,以宇宙巨 G.E.M.嘅宇宙級大牌態度,我哋有乜把握日本同荷里活會接受佢先?冇錯!係冇嘅,所以如果到最後,大家都係頂佢唔順,我哋建議佢過非洲發展。一嚟冇人認得佢,二嚟競爭少,暫時只係發現一個非洲薛凱琪啫,至少仲未有非洲鄧紫棋同佢爭食喎!

S橋王

S橋王作為宇宙最強度橋專家,一向以改善社會風氣為己任,為世人出謀獻策,伸張正義(同時又八卦吓恥笑吓咁嘻嘻)。

鍾意就快D Share啦!