網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月15日 星期三

科大 Hall 9設育嬰室餵 B? [FACE - 412 - 大專校園] MF,



呢篇文章圖文並茂,並有路線圖又指有育嬰室可以餵 B,搞到唔少科大同學信以為真!

U Spy

科大 Hall 9設育嬰室餵 B?

上星期, Spy喺 fb見到好多科大同學瘋傳一段名為「科大宿舍秘密育嬰室,震驚八千學生」嘅 po,內容指科大 Hall 9竟然暗藏育嬰設施,有文又有圖!文中仲提到,「目前約有十人使用育嬰設施,一半為無家可歸的海外學生;父母會輪流照顧嬰孩,並於課餘時間哺乳。」

Spy問過好多宿生,佢哋都冇聽過有關育嬰設施,為求真相, Spy第一時間去咗了解,發現育嬰室入口只是社交室,有關社交室亦上了鎖,所以得啖笑!

當 Spy以為只是惡搞文章,有知情同學就爆另有內情:「其實呢篇惡搞文章係出自一個叫『蚪大震廁』嘅 fb專頁,只知由一班關心科大嘅同學管理,佢哋會定時貼文或上載改圖,目的係寸爆校方一啲唔公平或者荒謬嘅校政,好似呢單宿舍育嬰室,用意就係想寸爆校方無故長期鎖上地面社交室,令宿生冇得享用。」其實要轟校方辦事不力,唔係得示威,惡搞暗寸一樣得,至少可以吸引到同學瘋傳,科大仔今次抵讚。

宿舍走火道

文章指宿舍有育嬰室, Spy到科大睇過,實情只係宿舍後門走火通道。

抗議社交室長關

Spy發現 Hall 9的社交室確實長期上鎖,連宿生都不能內進,難怪 fb有惡搞文章。

Van工商管理系 Yr.2

本身都有少少懷疑,再睇係「蚪大震廁」,就知道一定係假。

真實對白

鍾意就快D Share啦!