網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月8日 星期三

李逸朗開騷 顏福偉 high到跳舞 [FACE - 411] 顏福偉,李逸朗,MF,



李逸朗同鄭敬基個騷揀正 4月 1日,即係哥哥張國榮死忌嗰日搞,唔係要大家喊苦喊忽,只係想一齊懷念吓哥哥啫!

全知言

李逸朗開騷 顏福偉 high到跳舞

李逸朗自年初翻唱〈傻女〉之後不斷有搞作,幾乎日日都見佢上報,努力宣傳。

上週三( 1日),佢同鄭敬基合作嘅《我們的哥歌一夜演唱會》,終於順利完成,而座上客亦睇得好開心。

點解咁講呢?當晚全知言就留意到,身為冠名贊助商、白花油王子顏福偉早早就到場,坐喺頭排嘅佢開場冇耐已經投入到不時跟住唱,之後李逸朗同鄭敬基例牌叫觀眾大合唱時,顏福偉二話不說就彈起身又唱又跳!唔知以為喺台上表演緊嗰個係佢!不過福仔一向都鍾意做愛做的事,呢啲唱歌跳舞嘅小事,又算得啲咩吖!

喺台下睇騷嘅顏福偉邊唱邊跳,投入程度唔係個個頂得住!

52歲鄭敬基難得開騷,佢兩位仔女梗要嚟捧場,順便俾人認識吓嘛!

鍾意就快D Share啦!