網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月17日 星期五

JM大髀任你摸 [忽然1周 - 1029] JM,文詠珊,MW,



有一幕 JM着住高衩裙俾人摸大髀,佢就話:「我角色要做到好 cool,最驚唔係會蝕底,反而驚忍唔到笑。」睇佢又真係幾 cool喎!

媽咪姐

JM大髀任你摸

媽咪姐幾時都話有心唔怕遲,好似 JM文詠珊咁,喺金句王公司「被偷走了五年」,冇乜機會發圍。離開之後,終於有運行,工作排到密密麻麻,除咗喺強國連拍兩套劇外,下月初上嘅新戲《赤道》,佢仲係唯一女角,拍住一堆型男同影帝。雖然同昔日好姊妹 Angelababy相比仲有段距離,但依家只係 26歲嘅佢,要發力未算遲囉。







JM喺戲中孖實頭號通緝犯張震做雌雄大盜,有唔少打鬥同開槍場面。但未做過打女嘅佢,唔識就位打到周身瘀。 JM仲話自己提前半年鍛煉身手,日日打 boxing同泰拳:「雖然拍嗰陣好辛苦,但出嚟嘅效果好好,我覺得辛苦都值得。」

有得拍住張學友、張家輝、仲有韓國型男池珍熙同崔始源,呢啲機會唔係人人有,辛苦啲都抵況且你啱啱趁升市放咗「港交所」賺成百萬( JM話佢上年喺$125呢個價位買㗎!)嘩,睇嚟好運跟住嚟喎。

揸住槍做反派嘅 JM,台型唔錯,加埋件 see through,贏晒

張震同 JM演雌雄大盜,睇佢哋講數個樣,嘩!殺氣呀!

錢嘉樂教路

由於 JM以前未做過打女,每個動作都搵錢嘉樂跟住,喺側邊教路,等佢打得似模似樣。

影帝鬥歌

學友同家輝呢對「失散兄弟」,一個演教授,一個做差人,唔使埋位嗰陣,就會鬥歌。不過家輝話:「學友啲歌好難唱,嗌到阿媽都唔認得,佢都笑鬼我!」

除咗有本土影帝助陣,仲有兩位韓國外援崔始源同池珍熙演出,咁多型男,真係睇到眼花。

余文樂着住避彈衣,本來應該好型嘅。但佢等埋位開工,同工作人員玩到反晒眼,搞笑咗啲。

估唔到一句靠嚇廣告「香港安全嗎?」,隧道公司就唔俾《赤道》落廣告。乜原來香港真係好危險,講吓都唔得?

鍾意就快D Share啦!