網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月22日 星期三

名媛家姐照住 上位𡃁模 Kendall Jenner啜爆小 Justin [FACE - 413 - 外地娛樂] Kendall Jenner,MF,



5呎 9吋高的 Kendall,擁有 32、 24、 34均勻身型,加上青春可人,所以一出道已引來不少品牌垂青,包括 Chanel、 Marc Jacobs、 Estee Lauder及 Victoria's Secret等。

網上圖片

西區

名媛家姐照住 上位𡃁模 Kendall Jenner啜爆小 Justin

在模界吸金超過 30億港元的巴西超模 Gisele Bundchen啱啱告別天橋,現年 19歲的新紮𡃁模 Kendall Jenner即被睇好會成為吸金超模 Gisele的接班人。

5呎 9吋高的 Kendall,身形又高又均勻,而且五官標緻,深受 Chanel及 Marc Jacobs等名牌重用。更重要的是 Kendall原來是美國真人騷女星 Kim Kardashian的同母異父細妹,一早已是風頭躉。𠵱家 Kendall不單是名模,更身兼做主持及演員,大受年青人歡迎。唔怪得連 Justin Bieber都勁嗒佢糖啦。

1. Kendall點入行?佢家姐 Kim Kardashians有冇幫佢?

身為美國真人騷名媛 Kim Kardashian哎吔細妹的 Kendall,天生高大又纖瘦, 14歲已加入模界做𡃁模。入行不久 Kendall便於同母異父的家姐 Kim Kardashian的真人騷《 Keeping Up with the Kardashians》亮相因而受到廣範關注,開始有名氣。雖曾有報道指 Kim妒忌 Kendall,但 Kim卻否認,還強調:「我是 Kendall的啦啦隊隊長。」

但講到最煞食,當然是 Kendall擁有標緻五官,除經常做時裝雜誌及廣告模,更被名牌 Chanel、 Marc Jacobs及 Givenchy等睇中邀行天橋。最近巴西藉超模 Gisele告別天橋, Kendall更被業界推舉為模神接班人,可謂前途無可限量。

上週 Justin Bieber因兩年前在阿根廷涉嫌指使保鑣打狗仔隊被通緝。但他一於少理,仲心情靚靚孖住 Kendall去 Coachcella音樂節狂歡。

網上圖片

早前便流傳 Kendall與 Justin Bieber的親密照,網友多口稱呼 2人為「 Justenner」,意思指兩人已合體。

網上圖片

熱爆 ig

近年 Kendall不停幫名牌時裝行騷。上年幫 Marc Jacobs時,便真空透點上陣。

美聯社圖片

Kendall已成為潮女 icon,她的 ig更累積超過 2,300萬追隨者。

網上圖片

除了天橋外,更成為唔少著名時裝雜誌如《 Harper's Bazaar》的封面女郎。

網上圖片

2. Kendall私生活係咪好複雜?同 Justin Bieber撻着咗?

去年被美國《時代雜誌》選為「 2014年最具影響力青少年」其中 1人的 Kendall,有名氣亦有美貌,唔愁冇仔吼。近年 Kendall便先後傳出搭上 One Direction最紅隊員 Harry Styles及 Justin Bieber。不過最離譜是早前竟有傳她與未來姐夫 Scott Disick有一手,更驚爆她懷孕的消息,令她的同母異父家姐 Kourtney Kardashian激到失眠。至於佢同小 Justin就成日出雙入對又擺親密甫士影相,不過二人就冇認過拍拖。

最近亦有報道爆出, Kendall(右)竟搭上她的同母異父家姐 Kourtney男友 Scott(左),而且大埋肚,搞到 Kourtney精神出現問題。

網上圖片

美國真人騷節目《 Keeping Up With the Kardashians》除咗令有個巨籮的主角 Kim Kardashian(右)紅爆美國外,連她的家族成員、同母異父的細妹 Kendall Jenner(左)都聲名大燥。

網上圖片

鍾意就快D Share啦!