掃呢頁CODE去手機

2015年4月19日 星期日

Mandy Lieu潛水 洗米嫂裸晒巨肚拍寫真 Mandy,劉碧麗,陳慧玲,洗米嫂,周焯華,洗米華,BKD_S,Mandy Lieu,





其他影片:>>






呢排太陽娛樂老闆周焯華(洗米華)的正印陳慧玲Heidi心情真係好靚,今早喺fb晒巨肚相靚到氹一聲,真贏晒,仲有同囡囡企係身邊擺明示威。至於對家Mandy Lieu,呢排就潛水,難怪洗米嫂心情咁靚。

最新一張晒巨肚相,呢張相嘅Heidi瞓喺度,得一條白色披包住上身露七個月巨肚睇得一清二楚而上圍就因為谷奶而非常豐滿。

Heidi亦喺fb度留言話:「保持神秘hehe,今日影左成日,為左咁所以日日去曬太陽。」特登帶埋個囡一齊影相,真係好有示威嘅味道。

Heidi同Mandy Lieu都雙雙有喜,臨盆日子愈來愈近,身為洗米華正印嘅Heidi 就愈來愈高調晒幸福,反而Mandy就低調潛水,到底Mandy 搞邊科?真係只有當事人最清楚。
鍾意就快D Share啦!