掃呢頁CODE去手機

2015年4月26日 星期日

松哥跪求老闆:一鏡過冇NG



松哥跪求老闆:一鏡過冇NG



其他影片:>>






《大時代》神級演出觀眾哭崩 松哥:一take冇NG

最近大家晚晚追睇《大時代》,除肉緊丁蟹點解要咁癲之外,被丁蟹打到儍的方進新,前晚跪地哀求老闆:「畀次機會……老細!」同樣震動人心,劉松仁的神級演技極富感染力,他昨透露為求一氣呵成,拍攝這場戲時要求導演:「一take過,唔好cut shot。」而明天播出的第6集,進新將慘死在癲蟹重拳之下,催淚指數爆燈,誓再掀高潮!

無綫深宵重播92年經典劇《大時代》,播出5集場場精采,除丁蟹將四仔掟落樓外,前晚播出被丁蟹打到變儍仔的方進新,為了玲姐和四個仔女出外打工,奈何智力變低,連叠報紙的簡單工作都應付不來,在粥店被老闆叫「聽晚唔使你幫手喇」。飾演進新的劉松仁演出入木三分,身體抽搐兼面容扭曲,跪地求老闆:「我死蠢,我知手腳慢,我需要份工……」男兒有淚不輕彈,但很多男觀眾看到該幕也流下男兒淚,網友更於昨凌晨已洗版式留言大讚松哥演技超班。



■前晚劉松仁在《大時代》跪求老闆的戲份,令觀眾感動落淚。資料圖片

「我好少假喊㗎」

23年後重播依然有很大迴響,松哥沒有出奇反應,他昨在電話中淡然說:「嗰時都好大迴響,可能𠵱家有批長大咗觀眾。」松哥一向擅演官仔骨骨的少爺,扮演低智商人士仍是第一次,亦是唯一一次,他自言每個角色都用心去演,他說:「個個角色都難演,唔會話易。」演痙攣神似?他笑說:「可能我嗰陣真係有啲痙攣呢!」雖然拍電視劇沒有太多時間醞釀情緒,但松哥一埋位便能逼出真眼淚,他說:「我都好少假(喊)㗎,因為前戲演咗一段時間,已經入咗個角色,嗰場戲(跪地戲)我同導演講要一take過拍晒我,唔好cut shot。」感情位去到好盡?他說:「係,如果再拍take唔番。」

松哥演戲技驚四座,卻未登上視帝,問他可覺遺憾?松哥豁然地說:「我拍戲咁耐,從來都唔睇呢樣嘢,我針對戲裏面嘅角色,最重要作品出嚟可唔可以令人記得,要大家都鍾意。而收視好唔好,外面評語點我都唔理太多,我只做好自己,最重要自己知乜嘢係好,乜嘢係唔好。」邊場最深刻?他說:「唔可以分開嚟講,冇前面嘅戲,去到嗰場喊戲又唔會咁震撼。」

感動其他演員

進新的慘情遭遇,連一齊叠報紙的游飈都被感動,鏡頭前眼濕濕亦是真情流露,游飈說:「我記得喺中環一條街度叠報紙,嗰場戲記憶都好深,演員唔係一樣獨立東西,係一個team work,好需要互動。演員最難演就係感覺,成場戲主位一定係松哥,松哥帶動我哋投入嗰件事。」眼濕濕?他說:「一定有啦,我哋係習慣性投入,唔可以同導演講畀兩個鐘去入戲,俾人一腳伸開你」而四兄妹在家中教爸爸叠報紙的唐寧則說:「我細個印象唔太深,只記得爸爸儍咗。佢有兩個狀態,當時覺得佢好叻,點解咁唔同都做得咁好呢?」

明天播出第6集劇情將進入高潮,進新漸漸恢復記憶,並學懂自理識綁鞋帶及返屋企。正當一切轉好時,丁蟹拿住袋橙上進新屋企,叫進新不要告他傷人,丁蟹的狂妄觸發進新和童年方展博出手還擊,最終進新慘死在丁蟹重拳之下,方家四兄妹變成孤兒,令人傷感。但松哥不覺可惜:「唔會,一開始就設計咗,我嘅角色主要係帶班後生出場,拍完呢幾集,我任務完成。」

採訪:嵐山

【感動人心】足本獨白

《大時代》第5集尾劉松仁在報紙檔幫手,因為手腳不靈活,被報紙檔老闆炒魷:「聽晚唔使你幫手喇!」之後開始近兩分鐘如泣如訴的神級獨白,贏盡觀眾熱淚。

「畀次機會老細……畀次機會,老細,我俾人打壞個頭,我死蠢,我知手腳慢,我需要份工,搵……搵錢養家。我女朋友同我冇名冇份,每……每日兩份工,佢……佢養我同4個仔女。我……我……男……男人好難過。畀次機會,老細。畀……畀……今日做得唔好唔要,聽日做得唔好唔要,做得好你畀人工我,畀次機會老細,畀次機會老細,老細。」



電視圖片



電視圖片



電視圖片



電視圖片



電視圖片

網民熱話:「視帝級演技」

金光大盜:劉松仁呢啲咁勁嘅內心戲,𠵱家啲靠包裝外形膠面嘅偽人根本做唔到。

彼德c:明明已經睇過,點解都係喊,搞到咁多男人喊。

koyoupk:呢套劇,就算係得5集戲嘅松哥都係交視帝級水平演技。

Oceania:劉松仁演儍仔時嘅小動作、語調、對白,真係打動人心,再對比前一兩集前途無可限量嘅進新,你想忍到啲馬尿都好難。

Candy@_@:報紙檔臨記都好交足戲,冇對白只有眼神都好有料到。

鍾意就快D Share啦!