掃呢頁CODE去手機

2015年4月20日 星期一

蘋果日報- 秋生台上講unfriend 王晶表情係… 秋生,蘋果,王晶,黃秋生,



【短片】【金像獎】秋生台上講unfriend 王晶表情係…

2015-04-20 16:42:00



其他影片:>>






【金像獎】秋生台上講unfriend 王晶表情係…

佔領期間,大家都係撐學生,但王晶就公開喺微博宣佈unfriend黃秋生、杜汶澤同何韻詩,但發哥周潤發,「倖免」被delete。(新聞連結: http://bit.ly/1watJF4 )

之後秋生主演電影《大茶飯》(內地名《潛龍風雲》),其內地宣傳海報則突然抽起秋生個樣,王晶即又馬上將海報放上微博,並留言:「這片原本不是影帝黃秋生主演的嗎?為甚麼把海報照都收起來了?不是說沒有人封殺他嗎?」對於王晶落井下石,秋生忍唔住開咪:「做乜要做到咁賤格……要咁趕盡殺絕?」(新聞連結: http://bit.ly/1cM4k0E )

對於王晶,秋生曾揚言「呢個人喺我世界冇㗎啦,唔需要再尊重佢,亦唔需要鬧佢,我又冇得罪佢,但佢無端端想我死喎。」噚晚金像獎頒獎禮頒發最佳導演獎時,妙語如珠,演繹大會當初邀請佢做頒獎嘉賓時雙方如何拉鋸。

秋生話佢想做司儀,對方就話:「大佬咁你想點,咁啦,你未試過做司儀,由頭嘢講到尾,你講嘢咁危險咁踩界,講錯一兩句咪人unfriend就唔好啦。」unfriend呢個字,好敏感。

噚晚王晶亦是座上客,唔知點解,秋生講嘢嗰陣,王晶似笑非笑,嘴角好似微微翹起,但就算全場皆笑時,佢都係keep住呢個表情……點解嘅點解嘅?



求解讀王晶呢個似笑非笑嘅「笑容」…



秋生講unfriend





「我要真…」







王晶都係keep住呢個表情







馬逢國…

鍾意就快D Share啦!