網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年4月10日 星期五

Yumiko牙煙孕婦 [忽然1周 - 1028] Yumiko,Yumi,尹秦睎,鄭希怡,MW,



掛住微信

其實行前約 40米就有紅綠燈, Yumiko係都鍾意貪方便。但貪時貪,都唔好顧住玩電話

媽咪姐

Yumiko牙煙孕婦

嗱!大肚婆嚟講呢,有啲就好乖,有啲就唔係幾乖,唔好以為媽咪姐講緊廢話喎!有圖有真相㗎!

去麥當當買咗 3個餐有預埋司機㗎!算唔話得。不過呢啲 junk food,大肚婆少吃為妙。

是咁的,上周六( 4日)住清水灣道嘅 Yumiko去西貢做自由行,臨盆在即都挺住巨肚四圍騰。郁動吓,其實係好嘅,只不過佢有啲牙煙嘅係,過馬路唔行斑馬線,仲掛住玩微信,睇車呀!

咁都未算!媽咪姐跟住佢尾,諗住打個招呼啦。點知仲見佢去買麥當當食,好似肥膩咗啲喎。不過唔知係咪食得新地多,過兩日 Yumiko就生咗 B女出嚟喇!

周三生女

周三( 8日)晚, Yumiko喺 fb公布喜訊,留言「 4.8」,佢仲同朋友講,囡囡係 fat baby㖭!

鍾意就快D Share啦!