掃呢頁CODE去手機

2015年5月8日 星期五

黃美棋拍拖似偷情 [忽然1周 - 1032] 黃美棋,MW,



鍾健威一邊睇電話,一邊做講解,美棋 BB就甜絲絲咁望到佢實。

媽咪姐

黃美棋拍拖似偷情

美棋 BB上年同有線娛樂主播鍾健威一齊拍過旅遊節目後,就傳出佢哋撻着,但咁耐以來,美棋 BB都唔認呢段情,只係話同人哋係好朋友喎。早兩日,下晝 4點零,呢 pair「好好朋友」又孖公仔咁喺 JP銅鑼灣戲院隔籬嘅 coffee shop嘆下午茶。鍾健威講嘢講到手舞足蹈,美棋 BB就好冧咁望住佢, sweet到呢﹗不過一出門口,佢哋又即刻好避忌扮唔識,行到離行離列。唓,拍拖啫,而且男未婚、女又未嫁,使唔使搞到好似偷情咁款呢?







美棋 BB對鍾健威嘅「專業手勢」表現出心悅誠服樣。完全唔發現有人影相。

佢哋坐咗大約 45分鐘走人,一落到大街,就一前一後,扮晒唔識,鬼祟到呢。

鍾意就快D Share啦!