網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月15日 星期五

嚇屎了肥成咁! 佐佐木彩夏勁似細細粒 [忽然1周 - 1033] 細細粒,MW,



肥咗兩個碼嘅佐佐木彩夏俾網友劣評,話佢「已經肥到沒辦法修圖地步,還是轉型做搞笑藝人吧!」

出外埠

嚇屎了肥成咁! 佐佐木彩夏勁似細細粒

日本女子組合「桃色幸運草 Z」本來就以非一般偶像形象上位,同 AKB48 sell可愛唔同。隊中 19歲嘅佐佐木彩夏因為個樣生得嬌俏,所以最得宅男心,為人氣最高成員。剛於今年 3月高中畢業嘅佢,已放風話會全身投入演藝事業。但日前見佢上電視節目,噢,媽媽咪呀,成個人走晒樣!大餅面同雙下巴已經唔講, 19歲女身形比肥師奶更肥師奶,觀眾直頭俾佢嚇屎!媽咪姐就覺得佢同細細粒好有姊妹 feel囉。

話說佐佐木脹爆樣出咗嚟之後,即成網友笑柄。有人話如果佢唔想俾人踢出組合,就應該想辦法瘦身;亦有網友揶揄﹕「睇嚟轉型做搞笑藝人都唔錯。」咦,諗得過喎!

肥臀凸腩嘅佐佐木彩夏(右),本來外形嬌俏可愛,深受宅男喜愛。

「桃色幸運草 Z」走紅,非如一般女子組合般賣萌,賣性感,而係靠搞怪。以「充氣舞」走紅嘅韓國女子組合 Crayon Pop就被指抄襲「桃色幸運草 Z」。

Crayon Pop

鍾意就快D Share啦!