網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月22日 星期五

泳兒詩雅除超現真身 [忽然1周 - 1034] 泳兒,MW,



我諗係人見到泳兒呢個樣都會想問,「嘩,小姐你係乜水?」至於詩雅呢,唔知關唔關拍喺泳兒隔籬嗰位事呢,素顏都咁靚。

媽咪姐

泳兒詩雅除超現真身

對於女明星嚟講,黑超緊要過身份證呀!事關有好多藝人唔化妝嘅話,一除低副超,可能會認佢哋唔到㗎!泳兒就係人辦啦。







戴番副超之後,咪幾好囉,不單止啲星味返晒嚟,成個人都 sharp醒十倍㖭

話說呢日,媽咪姐撞見詩雅同泳兒一齊去銅記行街街,本來佢哋戴住黑超,媽咪姐我都不以為意,點知……一除低副超,真係嚇到我差啲嗌咗出嚟!講緊嘅係泳兒呀,原來佢對眼真係好袖珍,比起隔籬衞詩雅對眼,足足細 3倍有餘,我直頭有啲懷疑自己當時認錯人㖭。 Btw,如果泳兒下次出街唔想俾人認到,唔戴超絕對有 so呀!

神奇眼線

化咗妝嘅時候,泳兒對眼大咗足足 3倍!媽咪姐突然覺得化妝呢家嘢真係世界上最偉大嘅發明!

鍾意就快D Share啦!