網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月29日 星期五

「矮仔」眼紅「俊男」搵人出氣 [忽然1周 - 1035] MW,



插圖: Wendy

揞名爆

「矮仔」眼紅「俊男」搵人出氣

媽咪姐成日都話性格決定命運,啱啱又聽到一個例子喇!話說有個朋友仔做開明星助手,佢同媽咪姐 tea一 tea嘅時候,就講起歌手「矮仔」係佢哋嗰行「知名」嘅煩人!

有一次,都好似幾多年前,「矮仔」同拍開戲嘅「俊男」去東南亞登台,做完嘢之後,就拉大隊去 spa度疏乎吓。咁「俊男」有名你叫,真係高大靚仔,自然好受嗰度嘅員工歡迎,爭住影合照咁樣。唔知係咪因為無乜人搵「矮仔」影合照佢塊面愈嚟愈黑,坐坐吓,仲忽然大鬧斟茶俾佢嗰位員工,係無理取鬧,癲咗想打人嗰隻喎。嘩,嚇到人哋手騰腳震,猛 say sorry。

好在「俊男」喺側邊見到咁嘅情形,即刻拉住「矮仔」話:「你傻咗咩!做乜無啦啦鬧人啫?」跟住同班助手、工作人員夾手夾腳拉走「矮仔」,仲同無辜被鬧嘅員工講唔好意思。

嗱,人品呢啲嘢,真係喺日常生活就睇出㗎喇!今時今日,「矮仔」事業停滯不前,「俊男」就愈做愈好,家庭美滿。都係嗰句,性格決定命運囉!

邊個係「矮仔」?

1.歌唱比賽出身,唱得唔錯㗎。

2.同圈中女強人拍咗好多年拖,後尾散咗,至今都係「散餐」

邊個係「俊男」?

1.成日都演型佬角色,男人味滿瀉。

2.以前玩車多,依家俾個囡囡玩多。

鍾意就快D Share啦!