掃呢頁CODE去手機

2015年5月29日 星期五

獨家首談生父 小龍女:我生命中冇呢個人 [忽然1周 - 1035] 小龍女,吳卓林,MW,



卓林其實也有童真一面,愛貓的她着記者拍照時一定要影埋 T恤的貓貓公仔,又提醒記者出相時幫她執走暗瘡。

打頭陣

獨家首談生父 小龍女:我生命中冇呢個人

十六年前,吳綺莉未婚懷孕誕下女兒吳卓林,父親是國際巨星成龍,「小龍女」的暱稱便伴隨着卓林成長。成龍公開與兩母女劃清界線,表面上河水不犯井水,但原來卓林童年曾因為是成龍女兒遭同學欺凌及孤立。

在陰影下成長的卓林,坦言形成一道自我保護的圍牆,多年來交朋友很小心,也變得內向,不會輕易將感受宣之於口。經歷報警及兩次出走,卓林坦言不後悔,皆因藉着這個機會,兩母女的關係重新建立。

對於早前有指她恨見成龍,十五歲的卓林首度開腔:「對佢真係冇感覺,我生命中冇呢個人。」









卓林上周六( 23日)由瑞士遊學完畢返港,吳綺莉在機場接機後,兩母女便一起回家。這是卓林第二次「出走」後首次回家。休息一天後,本周一( 25日)卓林接受本刊訪問,首次開腔談及生父成龍。

激動眼紅

多年來外界對卓林及吳綺莉都有很多誤解,兩母女食了好多「死貓」。卓林說:「只要我知道自己啱,我就唔會 feel bad;只要我阿媽同好朋友知我係點樣,我就夠了。」更指如太在意陌生人點睇自己,最終只會自己辛苦。

購新傢俬

吳綺莉早已購了新牀及牀鋪迎接卓林回家。訪問當日撞正送貨,吳綺莉在鏡頭背後忙於打點,只是在最後之際與卓林合照。兩母女更異口同聲指要相片效果瘦及靚。

卓林童年時在上海國際學校讀書,吳綺莉亦管接管送。想不到原來當時她曾飽受校園欺凌。

血緣上的父親

外界一直以為在卓林面前提起成龍,便會牽動她的神經。不過事實剛剛相反,談到生父成龍,卓林的態度冷淡得令人吃驚。她說:「 He is my biological father(他是我血緣上嘅父親),佢係我老竇,不過喺我 raising(成長)過程, He is not my dad(他不是我父親)。我覺得有時唔一定要 blood parents(親生父母)先可以做到真的父母,好多時養你嗰個先重要。」

外傳成龍想與卓林相認及見面,卻遭吳綺莉阻止。卓林則說:「我要為媽咪平反,媽咪好 respect(尊重)我意見。佢話我想見咪見囉。我唔知呢個傳言係咪真,我都冇聽過。我冇諗想唔想見,無乜所謂。最搞笑係到呢一刻,我對呢個 topic已經冇感覺。」

談到「小龍女」稱號,她說︰「大家要咁叫(小龍女)咪叫囉,我知道自己個名叫吳卓林,我係 Etta Wu,自己知道就得喇。我唔會理你叫我乜,總之對我最重要嘅人,好似阿媽、老師同 close friend, call me by own name,其他人點叫, It doesn’ t hurt me anymore(傷害唔到我)。」

成龍懶理

成龍口中說想見卓林,但多年來他對卓林不聞不問,只有房祖名才是他的心肝寶貝。

單親星二代多反叛

單親家庭長大的星二代,來自破碎家庭外,從小就受外界關注,難免長大後個性叛逆。欣宜更是頭號苦主。

鄭欣宜愛夜蒲

欣宜十幾歲時經歷反叛期,除了拍拖至上,愛買名牌,又曾多次被拍得食煙夜蒲。但自從母親肥姐離世,失去依靠的她自食其力,即時變乖。

竇靖童 TB打扮

王菲大女竇靖童 14歲時性格反叛,愛作 TB打扮,更不時與後父李亞鵬撐到行。王菲為免家嘈屋閉,於是送竇靖童到上海讀書。

李喜兒初熟溝仔

有指林憶蓮獨女李喜兒, 13歲已經在校內聯群結黨,橫行校園,又日日流連公園球場,很早拍拖,結識 ABC男友。

童年傷心過

不過,她承認童年時,也有傷心日子:「細個時見到同學有父親接放學,自己又鍾意釣魚同踩單車,從同學口中知道呢啲係由父親陪,自己冇(父親陪)好傷心。不過,依家就冇所謂,我冇嬲老竇亦冇話想見佢, no feeling(冇感覺)。

「以前會問 why me?點解係我?依家就 get used to(已習慣),我覺得…… I can’ t pick my parents(我不能選擇自己的父母),而且 I am lucky to have my mom(我非常幸運有我母親)。我阿媽做埋老竇, double the love(雙份愛)。」

卓林去瑞士遊學期間,完全冇同母親聯絡。原來是卓林將電話遺留在飛機上,待回程才取回。

上周六( 23日)卓林返港,久未見女兒的吳綺莉,親自到機場接女。

遊學冷靜

卓林月中去瑞士遊學六日,她表示同母親分開下,彼此有 relax機會,回港後她覺得無咁大 stressful(壓力),大家都比之前冷靜了。

遭小學同學欺凌

單親成長已不幸,最慘因為生父名氣大,成為眾矢之的。因為「小龍女」身份,卓林稱童年遭受同學欺凌:「嗰時我試過有個好朋友,初時對我好熱情,但後來突然恐嚇我身邊朋友,叫佢哋唔好睬我,又偷我嘢,又拋我啲功課落地。我有同阿媽講,阿媽叫我『 be strong』(要堅強),但嗰時我真係唔鍾意返學。嗰陣我細細粒,真係唔夠佢哋打……佢哋踢我,跟住鍾意揼我,好乞人憎!」

童年時受傷害,令卓林變得內向,交朋友亦寧缺勿濫,她說:「太多人知自己諗緊乜會好危險,所以好朋友三個已足夠, keep the circle small(保持小圈子)。」

活在「小龍女」陰影下,卓林連自己打算大學選修 film production(電影製作)也不敢宣之於口:「成日都好尷尬唔想講讀乜,怕大家亂講。我由細到大都鍾意睇戲,想讀 film production,但驚大家會話我阿媽係 actress,老竇係 actor(演員)。我唔想人哋以為我有 connection(人事關係),其實 it’ s my own interest(個人興趣)。」

談到在電視機看見父親成龍時,她說:「我唔識佢,唔會 judge(批評)佢,我生命中冇呢個人。喺電視見到佢係個陌生人,我唔會話『我老竇呀!』我會話『 Oh! Jackie Chan, an actor』。」

父母甩拖子女受罪

娛圈歷年來有不少未婚媽媽,生下孩子後與另一半分手收場,獨力撫養私生子女。由於面對強大壓力,子女亦不好過。

雪梨聚少離多

雪梨為徐少強誕下兒子徐偉棟及女兒徐穎堃。兩人分手後,雪梨為搵食,把子女送往加拿大交由家人照顧,當中有三年雪梨未探過子女,骨肉分離。

洪欣兒子童年孤單

99年,洪欣突然未婚誕下兒子莫鎬廉,盛傳是經手人的莫少聰一直拒認子。洪欣經常返大陸登台𢱑銀,兒子交傭人照顧。直至 09年洪欣嫁張丹峰,莫鎬廉重拾父愛,更改名張浩鋒。

陳寶蓮自殺遺孤

艷星陳寶蓮 02年未婚誕下男嬰陳宏益,之後跳樓自殺。被指是生父的台灣人 Lincoln,對陳宏益不聞不問,最後由王菲好友邱黎寬撫養遺孤。

母女兩次離合

報警事件後,卓林一度住在跑馬地契媽家。 4月初,卓林回家,吳綺莉更送她返學。後來卓林因為成為吳綺莉與學校的磨心,再度離家到友人家暫住。

望雙方和解

吳綺莉認為校方在報警一事上處理不當,多次向老外校長投訴。卓林說:「我唔期望佢哋會 friend到爆,但希望有個 peaceful agreement(和平協議),我知道佢哋都係錫我。」

住契媽家

住在契媽家時,卓林甚少外出。當時休學的她,無聊時在窗口睇風景。

母親俾雙倍愛

卓林話童年時曾問過母親,為何自己沒有父親,「阿媽解釋完,我就『哦』咗一聲,唔係好大反應。因為我有阿媽就可以,我冇需要爸爸。因為從小已冇爸爸,唔知爸爸會俾啲乜我。」

卓林思想成熟,雖然性格內向,很少對母親講「 I love you」,但卓林會同母親講「 I care about you」。她覺得 care深層過 love,對母親健康十分緊張,希望她生活得開開心心。

談到早前報警一事,「我有 reflection(反省),不過冇 regret(後悔),我承認有疏忽,手法太 hash(糟糕),係我做出來,我要負責。不過最終對於我同阿媽嚟講,都有 good start(好的開始),因為大家都要改變吓,佢要理自己身體,放鬆啲;我就要多啲將內心想法講出來。大家真係要多溝通,唔可以再得個講字。」

吳綺莉亦坦言報警事件後,發現卓林突然成熟了:「個女大個嘞!以後會多啲溝通,唔可再發生(女兒離家),因為大家都好辛苦,依家自己要學懂如何釋放。」

現年十五歲的卓林,懂得我行我素,自我安慰,比同齡的孩子來得早熟。這份氣定神閒連母親吳綺莉都應該要學,更難得她十分清晰自己的意向,而且肯承擔後果,這方面父親成龍更是望塵莫及!

卓林自小同母親相依為命。她擔心自己升讀大學後,冇人陪母親,她自言唔介意母親找個伴。

吳綺莉 99年戀上成龍,有孕後,吳綺莉堅持誕下卓林,成龍公開道歉,更與吳綺莉兩母女劃清界線。

指控父母 黃貫中斥父沉迷酒色

2013年,黃貫中在微博發文,痛斥父親沉迷酒色,打罵母親及出手毆打妻子朱茵。他警告父親:「若你再想打我老媽、我老婆,我怕自己會變自己的殺父仇人。」

黃美棋哭訴遭母遺棄

今年三月黃美棋得知母親當年懷有自己時,曾兩度搵醫生想墮胎,出世後亦想過將她送俾人。美棋 BB不禁落淚,並直言知道真相後足足一星期唔開心。

蔡少芬責母爛賭

蔡少芬母親染上豪賭惡習,蔡要多次為母撲水還債。不堪壓力的她, 00年指摘母親豪賭,宣布和她脫離母女關係,近年母女破冰。

鍾意就快D Share啦!