掃呢頁CODE去手機

2015年5月29日 星期五

自薦赴韓兩個月 靚靚為李敏鎬貼錢拍戲 [忽然1周 - 1035] 靚靚,李敏鎬,袁詠儀,MW,



袁詠儀自從去年睇完李敏鎬主演《繼承者們》,即深深迷戀他,今次有機會與偶像拍戲,靚靚自言唔收片酬都制。

娛樂喧

自薦赴韓兩個月 靚靚為李敏鎬貼錢拍戲

去年由鄭丹瑞(阿旦)編導的愛情小品《分手 100次》票房收過千萬,故今年阿旦決定添食,除了繼續沿用周秀娜擔任女一外,更重金禮聘大卡士韓星李敏鎬參演。

身為李敏鎬超級粉絲的袁詠儀,一聽到這個消息,竟然向阿旦舉手自薦。日前,阿旦便向記者承認﹕「阿靚(袁詠儀)話如果係李敏鎬,唔收錢都制!」據知攝製隊已經敲定了 9月檔期,飛韓國拍攝外景,靚靚更有機與長腿 Oppa在異國對足兩個月。老婆與男神日夕相對,唔知 Chilam會唔會呷醋呢?

韓國頂級偶像李敏鎬剛在韓國舉行的「百想藝術大獎」,揮抵宿敵金秀賢,勇奪人氣大獎。除韓國本土外,他亦憑俊朗外形和超級長腿橫掃亞洲等地,難怪輕易迷倒靚靚 anutie。

早前鄭丹瑞出山拍攝一部成本低但效益大的《分手 100次》,令不少投資者都樂意泵水給他開拍續集。但阿旦坦言希望觀眾有新鮮感,所以新戲會以全新愛情故事作骨幹,講述由周秀娜帶領的旅行團到韓國旅遊,袁詠儀則與劇中丈夫吳鎮宇帶同女兒參加旅行團,娜姐更會與韓國當地領隊發展愛情線。

靚靚自薦

阿旦今次為了令電影升格變大卡士作品,不惜工本以天文數字的酬勞邀請韓國人氣男星李敏鎬擔任男主角。據知身為超級粉絲的靚靚一聽到消息,還未與老公 Chilam商量,便第一時間向阿旦自薦,「估唔到靚靚鍾意李敏鎬係去到咁癲,一聽到李敏鎬可能幫阿旦拍嘢,喺 Chilam都未通知之下,就自己約咗阿旦出嚟飲茶,話自己好想拍,仲話唔收錢都冇所謂。不過阿旦就講到明淨係可以俾第二線佢,同韓仔嘅主線要留番俾娜姐。點知阿靚諗都冇諗一口應承,俾後輩騎住都冇所謂。」知情人說。

小粉絲偷吻

靚靚早前現身李敏鎬新片《江南黑夜》在韓國的首映,其間李敏鎬現身送花俾靚靚,靚靚即時當着老公面前讚偶像:「為甚麼你這樣靚仔!」更乘機偷吻他。

娜姐獻身

據知在新戲中,鄭伊健被 out,由李敏鎬取代他與飾演旅行團領隊的娜姐發展感情,而靚靚姨只是旅行團其中一個團友。

食髓知味

阿旦執導的電影《分手 100次》在港票房破千萬,成績理想,因此他決定扑槌開拍類似的愛情小品電影,更揼重本拉大隊在 9月到韓國拍攝兩個月。

赴韓朝聖

眾所周知,靚靚自從去年睇完李敏鎬主演的劇集《繼承者們》後,便開始迷戀這位長腿 Oppa。除了親赴韓國,到李敏鎬代言的餐廳和商店,與對方的紙板公仔合照外。日前李到香港開騷,靚靚亦送了大個花籃祝賀。當知道偶像與「國民初戀」秀智拍拖時,靚靚竟在微博表示傷心到要狂買包包發洩,可見其對偶像的瘋狂程度。

檔期未定

對於李敏鎬拍新戲,阿旦周一在電話中承認正斟洽李敏鎬:「劇本已經寄到李敏鎬手中,現階段雙方仲係洽談當中。不過佢同佢班團隊睇完劇本,都話有興趣,希望真係合作到」而阿旦亦表示自己為了就李敏鎬的檔期,特地安排攝製隊到韓國拍攝。不過阿旦亦透露假若李敏鎬真的不能拍,男角將會由《 Running Man》走紅的諧星李光洙補上,「編劇啲同事鍾意光洙多啲,而我就鍾情李敏鎬。雖然請佢係天文數字,但反正又唔係我俾錢,依家最缺嘅係人,唔係錢。梗係愈大卡士愈好啦。」對於靚靚自薦拍戲,阿旦坦言:「我都有聽過,話靚靚講如果可以同李敏鎬拍戲,自己唔收錢都制。」

次選光洙

除了李敏鎬,劇組亦有考慮憑《 Running Man》彈起的李光洙。但由於光洙形象與李敏鎬相距甚遠,阿旦坦言自己首選依然是李敏鎬,否則劇本便需作出大幅調整。

代言收千萬

李敏鎬在內地紅到發紫,早前在內地網站冧莊「亞洲第一男神」,閒閒哋拍一個廣告和出席品牌活動都收逾 500萬人仔,就連阿旦回應亦說:「請佢(李敏鎬)當然係天文數字,不過好彩唔使我俾!」

老婆袁詠儀為見偶像,九月到韓國逗留兩個月,到時 Cool魔便要化身湊仔公,照顧囝囝魔童的起居飲食。

鍾意就快D Share啦!