掃呢頁CODE去手機

2015年5月13日 星期三

月賺 10萬樹仁股神:畀到居屋首期 [FACE - 416 - 大專校園] 股神,MF,



年紀輕輕嘅 Harvey對股票咁有研究,不過就冇打算從事金融,「我想用賺到嘅錢做生意,做咩生意就仲 plan緊!」

U Spy

月賺 10萬樹仁股神:畀到居屋首期

晚晚煲《大時代》,搞到個個股民癲晒,咩股都買,希望賺番筆。今年全港大專模擬證券投資比賽季軍嘅劉勝鈞( Harvey),淨係呢個月已賺 10幾萬,「我𠵱家 20歲,已經畀得起居屋首期!」即係有過 50萬儲蓄喇。

Harvey中學讀喇沙時已經係校內小股神,同訓導主任伍 Sir好 friend,仲會間唔中傾吓啲經濟話題。

讀緊樹仁 BBA Yr.1嘅 Harvey,爸爸做塑膠原料生意,細個就教佢咩係股票,小五已幫佢開股票戶口教佢投資,真係贏在起跑線!不過 Harvey堅係有啲料,中一開始靠股票賺錢養自己,冇問屋企攞錢,「最威水係七年前預測燃氣需求增加,入咗中國燃氣( 384),我 1.69入, 4.4沽,賺咗 12萬!三年前預期中國汔車需求會隨經濟迅速增長而增加,所以入咗汽車股華晨中國( 1114) 0.89入, 2.3沽,賺咗 8萬蚊!」

Harvey雖然密密賺,不過份人好低調,平時 Harvey都會袋定幾個冧把,因為同學一見到佢都會問佢貼士,佢都坦白話,「有時上堂會不斷睇手機𥄫住個市,唔係點聽書,呢排如果承受能力高啲可以睇吓中航工業( 232), 232係軍工股,中國軍力持續擴張,軍費增加,要買武器,所以個人幾睇好呢隻股。」

等 Spy學主播林芷彤話:「投資涉及風險,價格可升可跌。」大家都係小心

'15學界投資季軍

有真錢投資, Harvey亦都玩埋模擬投資比賽,吸取經驗。

鍾意就快D Share啦!