掃呢頁CODE去手機

2015年5月14日 星期四

吵大鑊 男友怒碎車玻璃 沈卓盈驚青:唔好再提 [壹週刊 - 1314] 沈卓盈,M1,



沈卓盈不願多談男友在爭吵期間,用網球拍打碎其車頭擋風玻璃,但坦認時有爭吵。

探熱針

吵大鑊 男友怒碎車玻璃 沈卓盈驚青:唔好再提

拍拖超過兩年,同做金融的富貴男友麥偉汶( Ray)於禮頓山豪宅同居的沈卓盈,一直擺出等嫁姿態,直至去年在美國度假期間,手部離奇受傷後,才改口要觀望。

據了解,上月二人曾在住所停車場吵大鑊,其間沈卓盈想揸車離開,情緒失控的 Ray竟用網球拍打爛其坐駕的車頭玻璃。對此,沈卓盈驚青直認:「過咗去,唔好再提!」

用網球拍狂打

聲稱女性到了三字頭是一個新開始的沈卓盈,上月三十一歲生日,男友 Ray為她入廚煮大餐慶祝。但過了不久,雙方就在住所停車場吵大鑊。

「 Jess(沈卓盈)同 Ray之前都俾鄰居投訴,話佢哋個單位成日好嘈, Ray亦試過飲醉酒,半夜喺 lobby大吵大鬧。上個月尾,佢哋仲喺停車場鬧交,嘈得好厲害,當時 Jess想揸自己架 MINI走, Ray唔俾,仲喺自己架車攞咗個網球拍出嚟,起勢打落架 MINI車頭擋風玻璃;當時 Jess坐喺車入面,佢都打到車頭玻璃碎晒, Jess覺得好驚,即刻揸車走。」知情人說。

人前恩愛,但原來二人經常有爭執。去年,沈卓盈陪男友飛美國探親期間,便離奇受傷。「有一晚唔小心撞到手指尾,一撞就爆咗,仲要骨裂,第二朝先去睇急症,要再捱三日先安排到睇專科,真係好痛。」沈卓盈事後說。

男友努力箍煲,沈卓盈近日已跟他和好如初,週一( 11日)孖住出街。

送寶馬贖罪

上月底,沈卓盈的 MINI車頭玻璃被男友打碎後,他即買了一部二手寶馬給她贖罪。

送寶馬氹番

雙方感情時好時壞,又分又合。三個月前,沈卓盈又再提出分手。

「 Jess本身好想同男友結婚,就算對住 Ray嘅父母,都當老爺奶奶咁。但佢哋一時好,一時又嘈得好緊要,每次大吵 Jess就想分手,但 Ray次次都話會改死箍。 Ray同 Jess拍拖之前,係俾楊秀惠撇,所以成副感情放晒落去,佢唔會咁易放手,次次又求又氹, Jess都心軟。」知情人說。

MINI被毀後, Ray立即買了架二手寶馬氹番女友。而一度搬返娘家的沈卓盈,近日亦返回禮頓山居住。上週六(五月九日), Ray隨沈卓盈返教會,本週一(十一日)繼續連體孖住出街,床頭打交床尾和。

沈卓盈於 02年獲選《 TVB週刊》封面女郎冠軍,之後加入無綫,在《最緊要正字》當主持並漸為人認識,一雙長腿深得網民心,被稱為沈大師。

上週六( 9日),沈卓盈帶男友返教會崇拜,二人全程都好投入。

返完教會,二人返回禮頓山愛巢,在車上有講有笑。

球拍打碎

沈卓盈和男友都愛打網球,她曾在網上晒球拍和美腿,想不到球拍成為打碎她坐駕車頭玻璃的兇器。

從沈卓盈的自拍照來看,受傷時撞擊力頗大。

去年跟男友在美國旅行期間,沈卓盈手部離奇受傷。

唔知鄰居投訴

向沈卓盈求證被男友打爛車頭玻璃時,她表現驚青。

壹:壹週刊 沈:沈卓盈

壹:你而家住喺禮頓山?

沈:係呀。

壹:有鄰居投訴你同男友個單位,經常傳出嘈吵聲喎。

沈:(轉軚)唔知喎,我唔係成日喺度。

壹:早排你同男友喺禮頓山停車場嗌過交?

沈:(驚青)過去咗嘅嘢

壹:男友打爛你架車嘅擋風玻璃?

沈:呢啲嘢過去咗,唔好再提!嗌交、拗撬係有,有少少

壹:當時你坐喺車入面,有冇整親?

沈:冇,過去咗唔講

12年跟飛機師男友分手後,沈卓盈在好姊妹徐淑敏介紹下,認識當時剛被楊秀惠飛的金融闊少 Ray,二人火速同居。近年沈卓盈工作不多,專心等嫁。

向來黐身的 Ray,對沈卓盈也是全天候服侍,買零食都要孖住。

Ray跟楊秀惠拍拖時,經常陪她開工、鳩嗚,連體出動。

沈卓盈現正和黎耀祥拍新劇《公公出宮》,但她的戲份並不多。

沈卓盈和媽媽感情親厚,沈母一直希望她有個好歸宿。

不能容忍

忍一時忍唔到一世,受家暴女藝人,通常都是因為第一次採取容忍態度,第二、第三次才陸續有來。

林欣彤

被爆遭男友 Ben家暴的林欣彤,被指 13年與初戀男友翻撻,男友因發現她出軌,夜以繼日進行監視,二人經常嘈交甚至不時有碰撞,受創的林欣彤因不捨多年情原諒對方,去年 Ben又再次出手,令她眼部紅腫,終告分手收場。

趙頌茹

跟周永恒奉子成婚的趙頌茹,婚後專心做家庭主婦照顧兩個女,去年初,阿 Yu發現丈夫跟助手 Ruby有染,二人多次為此爭吵;去年八月,躁底周永恒郁手,導致阿 Yu下巴受傷,要到醫院縫針。阿 Yu之後避返娘家,但周永恒未有悔意,還發短訊恐嚇要殺死她再自殺。

鍾意就快D Share啦!