網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月21日 星期四

余文樂速遞洪瑞珍 [壹週刊 - 1315] 余文樂,M1,



落車傾咗幾分鐘,樂仔已經癮起,點煙扯番飛。

同你吟一吟

余文樂速遞洪瑞珍

半夜三更想搵個地方坐低 hea本來唔難,不過,如果想食住煙傾,咁就比較 click手,不妨參考吓余文樂做法。

早個禮拜,樂仔夜孖孖十二點幾同個男仔揸車去咗天后,原來佢約咗個女仔 friend傾嘢,兼速遞一盒近期爆紅嘅洪瑞珍三文治俾對方,幾個人戙响條街吹咗接近大半個鐘,其間樂仔食咗支煙,又做咗陣伸展運動,不知幾 free。

個女仔 friend住喺附近,拎住盒洪瑞珍 walk幾步就到,樂仔連送人返屋企都慳番,傾完就上車鬆人;更乾手淨腳係佢食完煙隨手就將個煙頭掉落地,好冇公德。喂,香港又唔係日本台灣,行幾步就有垃圾筒啦,咪以為半夜三更,就冇人會見到先得㗎!

嗱嗱嗱,有圖為證,周街掉煙頭,踩熄支煙後,樂仔亦冇執番起個煙頭㗎!

樂仔同個女仔 friend雞啄唔斷,又唔將架 666泊埋一邊,阻住晒!

邊傾邊做吓伸展,好 free!

鍾意就快D Share啦!