網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月28日 星期四

《未來戰士》愛•回家 [壹週刊 - 1316 - hotpot] 未來戰士,M1



唔係啩,呢位先生,都係返去政界啦,拯救世界咁辛苦,我驚你體力上頂唔住喎。

電影精

《未來戰士》愛•回家

電視台的處境劇收視低迷,死唔肯摺埋,加幾個新角色落去,又當新貨賣。諗唔到橋,有乜計?

無得回春

先同你溫溫書, 2009年的第四集,叫《未來戰士 2018》( Terminator Salvation),係唯一一次無阿諾舒華辛力加主演嘅,主要係講述 Judgement Day後,人類領袖 John Connor如何認識 Kyle Reese。嫌阿諾老,只安排 T-800過過鏡。結果,美國票房得一億二千萬美金,仆直。

繼續拍落去,唔敢飛起 icon。有諗過用電腦特技幫阿諾回春,好彩,得到《未來戰士》創辦人占士金馬倫( James Cameron)提點:「傻仔,個機械人有人體組織,會老㗎嘛。」結果,阿諾不單只無得變後生,仲唔可以染髮,要似番真實年紀。

死對頭 T-1000,水銀液態機械人,演員 Robert Patrick就唔制:「大佬,我跑都跑唔郁啦,仲叫我打打殺殺?」結果, T-1000換上新演員,係李炳憲。

請問係咪 Samsung出品?

真係要出後生版的話,點算呢?用替身再 key阿諾個頭上去囉。《狂野時速 7》,你分到邊個 Paul Walker唔係 Paul Walker咩?

跟上次飾演未來戰士,又隔十年,阿諾今年已經六十八歲,如果下兩集真係拍得成,究竟仲有冇佢份?

T-1000換成李炳憲個樣,時空唔同咗,連國籍都變埋。

時空大亂

受到《星空奇遇記:黑域時空》( Star Trek Into Darkness)的啟發,回到過去,就可以一切重頭嚟過,老冼樸同後生冼樸可以握手。《未來戰士:創世智能》又玩呢招。

故事時空已經發展到 2029年,即係第一集《未來戰士》, John Connor派 Kyle Reese返 1984年保護 Sarah Connor, Skynet派 T-800去殺 Sarah Connor的年份。時空軌道已經唔同晒,情況唔同晒,變成將第一第二集 mix埋佢, Kyle Reese冇死,阿諾係忠嘅, T-1000仍然係奸嘅。 1984年亦唔再係乜嘢重要年份, 2017年先係決定勝負嘅關鍵。 Kyle Reese決定再去 2017年,跟之前未出現過嘅 T-5000死過,一定要得。

於是,今集又打開新一輪《未來戰士》三部曲嘅序幕。哦,不是五部曲。

又去番 Kyle Reese比 John Connor戲份多的階段,有請右手邊位無啦啦紅到爆的鬼佬版黃子揚 Jai Courtney。

《權力遊戲》女星 Emilia Clarke做 Sarah Connor,應該係咁多個 Sarah Connor入面,最靚一個。

鍾意就快D Share啦!