網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月11日 星期一

抗癌不言敗 14K鬍鬚勇單挑筆戰壹仔 鬍鬚勇,14K,





其他影片:>>






呢排江湖人人擔憂,事關14K鬍鬚勇聽講接受癌病治療情況唔好,於是壹仔約佢出來見面飲餐茶,點知鬼打冇咁精神,腦袋仲轉得好快,話要同人鬥詩。

嘩咁巴閉,!14K油尖旺揸Fit人鬍鬚勇向壹仔記者挑機?記者都打個突,鬍鬚勇乜事發爛渣呀?原來佢忽發雅興,最近鍾意寫「回文」,仲要求壹仔玩埋一份。講開回文,記者讀書嗰陣,成日聽人講:「上水居民居水上,大圍三姑三圍大」,至於長洲賓客喇喎,讀者自己駁埋句回文喇。

鬍鬚勇就風趣作咗:「生一孝子孝一生,親娘問候問娘親」,其實叫佢文雅啲又得,佢立刻腦筋一轉,寫咗:「龍騰閣內閣騰龍,花生樹上樹生花。」咁爆哥諗到頭皮見骨,終於諗回佢一句:「勇哥大佬大哥勇」算係交差。勁!

鬍鬚勇十年前確診腸癌,醫生話佢已經屬於末期,但呢十年來,鬍鬚勇依然硬淨頂住,有咩新嘅治療方法,佢就冇有怕,一於去試,早前江湖傳聞佢情惡化,鬍鬚勇話其實早前接受電療,灼傷個肺,搞到佢冇乜胃口食嘢,所以身體消瘦囉,佢搭一搭爆哥膊頭,拍心口話:「希望在人間!」

不過鬍鬚勇亦都勸爆哥,要珍惜眼前人,佢好坦白話:「以前人哋得罪我,我會成日諗住點樣整返人,我好硬頸,唔會主動關心人。呢十年,我領悟到做人一有時間同精神,就應該主動同人搭膊頭做朋友。」

據聞,14K各路大哥近來傾緊行新制,將會幾年投票一次選統一坐館,但幫內中人都話,鬍鬍勇一日坐陣,佢地都尊重佢老人家行舊制,唔革新住哦。
鍾意就快D Share啦!