網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月20日 星期三

一家親 李麗珍 18歲女同潘源良破冰 前夫許愿:叫個女接受 Uncle [FACE - 417] 潘源良,李麗珍,MF,



李麗珍女兒許倚榕大個女又靚咗,去年到加拿大讀書, fb可見到佢同唔少外國朋友的生活照。

真面目

一家親 李麗珍 18歲女同潘源良破冰 前夫許愿:叫個女接受 Uncle

《大時代》深夜重播,帶挈劇中演員翻 hit,其中與「丁孝蟹」相戀最後卻慘被掟落街的「方婷」李麗珍,亦被激讚 keep得好。

現實中 49歲珍妹同潘源良拍拖 8年,近日終於開始同居。有傳珍妹女兒許倚榕一向唔鍾意潘源良,令珍妹曾經考慮分手,不過倚榕最近對潘源良態度有好轉,原來係生父許愿在背後發功,「阿潘係好人一個,咪叫阿女多啲接受呢個 uncle囉!」

04年爆出與髮型師 Jacky Ma的 3P淫亂事件後,幾乎退出娛樂圈的李麗珍,直至去年才重返大台拍《女人俱樂部》,回歸幕前。

雖然倚榕同珍妹住,不過與許愿關係亦非常密切,兩父女感情極好。今年 18歲的倚榕亦甚懂打扮,由小時的可愛(右圖)變成現在的美少女了。

網上圖片

《忽然 1周》圖片

深井同居

事業重見光明,珍妹與拍拖 8年的潘源良感情亦非常穩定,早前被發現以月租 3萬、同居於深井碧堤半島過千呎單位,方便潘源良去荃灣有線電視返工講波。

與前夫許愿育有一女許倚榕的珍妹,一直當女兒係命根,凡事都以女兒意願行先,之前盛傳倚榕唔接受潘源良做後父,令珍妹唔敢同男友住埋,兩母女獨自租住貝沙灣,更一度因此提出分手。珍姐亦曾透露:「囡囡未試過同 Daddy以外嘅男人相處,會有抗拒,同埋佢其實有少少呷醋,邊個出現喺我身邊都感覺被分薄咗!」

3/5 56歲阿潘的孤伶伶生活

冇女友喺身邊,潘源良會買份報紙去公園揭打發時間。

4/5

睇戲通常係拍拖指定節目,但潘源良看戲也一個人看。

忙住綵排下月作品展,潘源良忙到邊行邊拆信件,睇完即刻扔落街邊垃圾桶。

「阿潘係一個好人」

今年 18歲的倚榕,去年飛往加拿大 Dwight School升學,臨走前突然「批准」珍妹同潘源良同居。

許愿日前接受本刊訪問,雖然對前妻近期翻 hit或同居的新聞冇興趣,但就承認有叫女兒接受潘源良,「我同囡囡(感情)比較好,不嬲都有同佢傾偈。我覺得阿潘係好人一個,咁咪叫佢多啲接受呢個 uncle囉!最緊要係話佢聽,呢個係好人,梗係要尊重」

被問到會唔會睇潘源良下個月的作品展,許愿即冷淡表示:「冇咁嘅計劃喎!不過我知佢問公司攞咗隻〈赤裸的秘密〉放落佢個作品集,嗰隻歌係我嘅(做監製),都批咗俾佢用」不過當記者問倚榕有冇呻過想跟番佢,許愿就好識做,「咁耐嘅嘢唔好講喇!」

李麗珍同許愿 00年離婚,女兒許倚榕由珍妹撫養。

《忽然 1周》圖片

珍妹同潘源良拍拖 8年,但倚榕同潘源良的關係一直唔好,直至最近先有好轉。

圖片

李麗珍喺《大時代》入面同「孝蟹」邵仲衡拍拖,但最後大佬孝卻連最深愛嘅女人都可以掟落街。

電視畫面

電視畫面

微妙幾角

潘源良將在下月 19、 20日舉行「最愛潘源良是誰作品展」,嘉賓會有林子祥、葉蒨文、關淑怡、陳慧嫻同達明一派等。潘源良話已經邀請李麗珍到時去捧場,不過達明一派的御用髮型師咁啱就係 Jacky Ma,到時後台分分鐘好睇過前台!幾角關係又複雜又尷尬,唔怪得許愿事先張揚唔會出現

Jacky Ma係達明一派的御用髮型師,相信作品展當晚都會喺後台出現!咁如果珍妹都去埋咪……

當年李麗珍同 Jacky Ma的 3P迷幻事件,令珍妹形象冇晒,要退出洗底。

鍾意就快D Share啦!