網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月19日 星期二

我愛發哥 第1集:發哥VS謝安琪文字足本 發哥,我愛發哥,謝安琪,周潤發,



發哥同謝安琪妙問妙答,而且仲好有資訊性,唔睇真係少好多話題o架。

next 1/1 pre

發哥好留心咁聽住阿Kay嘅每一個發問。

next 1/1 pre

而且仲邊聽邊笑,證明佢對Kay BB都有一個好好嘅印象。

next 1/1 pre

發哥封Kay BB做紅姑,搞到Kay BB好開心。

next 1/1 pre

發哥教Kay BB點樣喺南丫島搵食。

next 1/1 pre

謝安琪一邊甜笑,一邊睇發哥嘅回應,齋睇相都感受到佢嗰種喜悅。

next 1/1 pre

Kay BB有份「出演」《我愛發哥》第一集,內容仲好精彩架!

next 1/1 pre

對於發哥嘅稱讚,Kay BB大感受寵若驚。

next 1/1 pre

Kay BB激讚發哥,仲講到發哥對佢嘅人生好有影響,連愛情觀都影響埋!

next 1/1 pre

發哥話如果有機會,就約Kay BB去練水,搞到Kay BB勁開心。

next 1/1 pre

雖然係同發哥隔空對話,但Kay BB都覺得好似同發哥面對面對話咁,令Kay感覺好神奇。

next 1/1 pre

發哥大讚謝安琪唱《囍帖街》唱得好。

next 1/1 pre

對於發哥嘅一句「你咪就係鍾楚紅囉!」,謝安琪勁冧,仲話要好好袋住。

next 1/1 pre

無錯,就係發哥呢一句,搞到Kay BB心花又怒放。

next 1/1 pre

呢集嘅向發哥致敬小環節,有關於發哥係第一代閃婚男嘅有趣小秘密。

next 1/1 pre

一連25集嘅《我愛發哥》,無論你係咪藝人,都一樣咁啱睇。

next 1/1 pre

一連25集《我愛發哥》昨日於《東網巨星》App啟播,迅即成為城中熱話!擔任首集嘉賓的女神謝安琪(Kay),與男神周潤發擦出火花,發哥笑住讚《囍帖街》,再封Kay是鍾楚紅,女神Kay即心花怒放,聲稱要一世袋穩這句說話!

樂壇女神謝安琪(Kay)面對發哥也難擋其魅力,直認鍾意發哥靚仔又好戲,在她心中堪稱完美!Kay說:「我鍾意發哥因為佢好靚仔,又好好笑,佢個樣、眼、嘴……成個面相都有一種笑臉,令人好開心!我仲鍾意佢嘅演技,咁靚仔嘅人,做咩角色都好,搞笑又得,惡又得,沉重又得,深情又得,喺我心中好完美!好鍾意佢套《秋天的童話》,影響我一生,嗰種浪漫,一個麻甩佬(角色『船頭尺』)都可以同紅姑(鍾楚紅)咁嘅靚女發生感情,為我嘅戀愛觀帶嚟新視野。」

以下是女神Kay與男神發的精彩問答足本:

發哥:「你個張繼聰呢個麻甩佬,咪『船頭尺』囉!你咪鍾楚紅囉!你都好浪漫呀!多謝你呀!唱隻《囍帖街》,你唱完之後條街冇咗喇!好彩你有唱咋!唔係真係死人喇!」

Kay:「我知發哥游水好叻,我想問佢可以閉氣喺水入面最長時間係幾耐?」

發哥:「我後生嗰陣好犀利!25米由頭到尾都得,標準池就唔得,一定爆肺!短嘅就得,依家就唔知得唔得!有機會同你練一練!多謝你!」

南丫島神級推介

Kay:「去到南丫島一定要食啲咩呢?」

發哥:「南丫島冇嘢食㗎,淨係得豆腐花,你唔使去都得喇!去就去索罟灣嗰邊,有海鮮,如果榕樹灣落船就要行成九個字(45分鐘)先過到去,一係你去食海鮮嗰度落船,然後行番去榕樹灣,食番碗豆腐花!下次南丫島見!」

得到發哥神級回覆,Kay當然心花怒放,她興奮地說:「哈哈哈!好開心呀!發哥同我講咗好多嘢呀!尤其係我聽到嗰一句重點!一句重點!嗰一句重點好重要!就係佢話『你咪就係鍾楚紅囉!』呢一句,我會好好袋住佢!」

要重溫精彩片段,立即上《東網巨星》觀看Kay邊尖叫邊回應

Kay向第一代閃婚男致敬

1987年發哥喺美國拍《秋天的童話》時,趁空檔向發嫂求婚,更於當地註冊結婚,成功抱得美人歸!之後先至喺新加坡補辦婚禮,當時發嫂仲話成為周太係佢一生中,上天賜畀佢最好嘅禮物,真係Sweet Sweet Sweet呀!

睇完呢個文字足本版,係咪更加想睇片,親身睇住同聽住男神女神嘅對答有幾咁精彩呢?即刻Download《東網巨星》App

請緊記以下步驟:

1.打開《巨星》App首頁,點擊置頂欄目「視娛樂」。

2.於「東網電視」頁面選《我愛發哥》,已推出的《我愛發哥》將會全數顯示在頁面中。

《東網巨星》下載

iPhone版本

http://on.cc/enterapp/ios

Android版本

http://on.cc/enterapp/an

鍾意就快D Share啦!