掃呢頁CODE去手機

2015年5月16日 星期六

2分10秒! 的士佬由衝上巴士狂X到笠水 政治時事,





其他影片:>>






的士同巴士,都可以話係「搵食車」,有時喺路上面爭位,可以話係在所難免,不過爭位爭到好似呢位的士司機同巴士司機咁,都可算離奇喇。

話說,剛啱有網民上載一片兩分幾鐘嘅短片,一開始就見到有架的士泊埋路邊,司機落車衝上架巴士度,的士司機猛鬧巴士司機,「咩事呀依家?你睇唔睇到,我打晒燈佢(巴士司機)仲俾油『隊』埋嚟,想點x樣呀」,跟住又係一連串嘅粗口,猛鬧巴士司機。

難得巴士司機好忍得,一直唔出聲,仲若無其事咁閂門開車,的士司機即嗌,「你咪x開車呀!」巴士司機睬你都儍,繼續開車,的士司機再嗌,「停車呀」,巴士司機終於還擊,「入錢呀!」的士司機竟然死死氣拎銀包出嚟「嘟」八達通。

跟住的士司機繼續猛咁叫停車俾佢落,巴士司機繼續唔理,卒之搞到的士司機投降,「算x數啦好唔好呀,當我唔啱喇,拍硬檔,我真係要走呀老細,當我唔啱喇OK?」由爆粗猛鬧到投降耍冧,的士司機喺短短時間內急轉彎,都咪話唔犀利。

難怪唔少網友睇完條片,紛紛留言,「巴士一車有成百個乘客 的士載滿就得五個人 點解的士佬咁鍾意將自己果(嗰)幾個人嘅利益凌駕係百幾個乘客之上」、「又要威,又帶頭盔嘅事例」、「個的士佬最多米(咪)上車廢up兩句米(咪)落返車,雖然粗口咗小小,但最後連錢都比(俾)埋。之後個巴士佬一邊渣(揸)車,一邊用手黎(嚟)指住的士佬仲講D(啲)我一句都聽唔明既野(嘅嘢),同行車時渣(揸)住電話黎(嚟)傾有咩分別。究竟邊個令到乘客危險D(啲),我真係睇唔透」。
鍾意就快D Share啦!