掃呢頁CODE去手機

2015年5月13日 星期三

《月入 3萬》浸大女主角:結婚唔使有樓有寶馬! [FACE - 416 - 大專校園]



《月入 3萬》片出街後,男主角 Gary即比公司照肺,「公司唔係好鍾意我拍片,不過我會照拍!」 Spy撐你!

U Spy

《月入 3萬》浸大女主角:結婚唔使有樓有寶馬!

最近一條改編自高登紅人「小姓奴」一篇兩年多前名為「 21世紀,月薪 3萬元的港人」嘅短片大熱,片中講一名月入 3萬嘅 top sales,除咗可以每月比$5000家用父母,仲可以租樓自住同買寶馬,雖然個男主角唔算好靚仔,但就成功吸引到女神,葡萄死 Spy。

Spy第一時間搵到片中男主角 Anson,佢同 Spy講真名其實叫 Gary,雖然條片係改編潮文,但 Gary真係做 sales,不過唔似片中男主角月入 3萬,「幾多就唔想透露,總之距離 3萬仲好遠。我帶住隻勞都係我死慳死抵儲錢買,而架寶馬就係小姓奴仗義借出拍攝。」

《月入 3萬》片上載近一星期,就有近 33萬人睇,唔少網友讚拍中佢哋心聲,亦有唔少宅男睇完大讚女主角索,其實片中女神係浸大傳理系 Yr.3嘅 Emily,佢係新聞系系花, 12年仲係 UStar校花 10強,又唱得又有靚樣,佢同 Spy講:「結婚唔一定要有樓有寶馬,最緊要兩夫妻一齊捱,都好幸福好開心。」各位巴打機會嚟

小姓奴借寶馬

小姓奴難得連私伙寶馬都借出,令潮片更有共鳴,抵讚。

女角係 UStar校花

Emily除咗靚女仲係唱得之人, 2012年參加 UStar校花就大晒唱功(但因學業於 10強退選)。

鍾意就快D Share啦!