網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月22日 星期五

我愛發哥 第4集:張繼聰被封「老花聰伯」發哥,張繼聰,繼聰,,我愛發哥,周潤發



發哥因咩事會叫張繼聰做「老花聰伯」呢?

next 1/1 pre

張繼聰都係發哥粉絲,同老婆謝安琪一模一樣,果然係兩夫妻。

next 1/1 pre

發哥矇住眼咁睇咩呢?仲睇到咁入神。

next 1/1 pre

發哥嘅表情真係好趣緻,真係要睇片先意味到個種感覺。

next 1/1 pre

張繼聰一直都拎住發哥金句做人,個句就係......睇片或圖

next 1/1 pre

發哥再袋金句落張繼聰到。

next 1/1 pre

張繼聰向發哥致敬!

next 1/1 pre

張繼聰睇發哥回應嗰時,笑得好開心!

next 1/1 pre

咩係粉絲樣,張繼聰就表現咗出嚟!

next 1/1 pre

呢集嘅向發哥致敬小環節,有關於發哥捐身家一事!

next 1/1 pre

一連25集嘅《我愛發哥》,無論你係咪藝人,都一樣咁啱睇。

next 1/1 pre

第四集的《我愛發哥》昨日在《東網巨星》App內播出,人氣急升的藝人張繼聰向偶像周潤發求教,但最搞笑的是,發哥竟只顧望實阿聰副眼鏡,笑他是「老花聰伯」;之後發哥狂讚阿聰有前途兼腹肌結實,受寵若驚的阿聰直言被電暈!

喺TVB狂起發哥底

歌手張繼聰自被發掘演藝細胞後拍戲拍唔停,他更自稱是發哥影迷,知道有機會向發哥發問而興奮說起:「我之前喺電視台拍劇會問台前幕後打探吓發哥當年喺電視台拍劇嘅神髓同往事,得到嘅係一致讚賞,我好鍾意佢可以令個拍攝氣氛好開心,每個人喺開心冇壓力嘅情形下發揮,呢種先係最一級嘅演員!曾經『船頭尺』(《秋天的童話》中發哥的角色)有句對白成為咗我嘅座右銘,就係『自己Happy咪得,使乜理人?』」

發哥叫聰伯「小心啲」

誰知發哥竟然說:「自己Happy,側邊啲人好辛苦,一定要令人哋Happy,自己先Happy!喂!唔好講咁多,你眼鏡咩事,花得咁淒涼!依家有鏡片防UV㗎嘛!我睇唔到你眼睛,眼花花喎!你咁後生,搞到自己咁樣,好似阿伯咁,阿聰伯,你搞咩呀?好!你鍾意『船頭尺』你咪『船頭尺』囉!謝安琪咪鍾楚紅囉!仲有,你喺TVB成日撈我啲底呀?我好多Friend喺入面,你唔好咁多嘢講呀!有咩我叫佢哋郁你!」

張繼聰繼續發問:「依家會唔會仲遇到唔開心事?如果遇到嘅話會點樣處理同面對?」發哥風趣話:「我哋成日話, 人生不如意十常八九,剩番一,你嗰一都唔開心?老虎都要開心,你吸到一啖氣都喺度,又唔使錢嘅,活得開心快樂就係每一啖空氣,有咩唔開心呢?唔會!」

獲神級回覆好感動

接劇接不停的張繼聰就向發哥請教:「拍戲收到角色時會做啲咩事前準備工夫?」然後發哥就自爆好鍾意張繼聰:「呢個就簡單,我其實好仰慕你,成日見你晒朱古力,啲朱古力又唔溶!舊舊都咁實,呢啲已經做晒工夫我睇你好多戲!我封你做偶像!張繼聰,畀啲心機,做你唔死算你夠運,你套套都有,你紅得好緊要!恭喜你!慢慢捱,有排你捱!」

得到發哥的神級回覆,張繼聰直言相當「滾動」(感動):「好似同發哥對話咁!發哥好似望住我咁啦,同埋佢知我太太叫謝安琪啦,同埋見過我嘅胴體啦,又睇過我嘅演出望住發哥,嗰種觸電嘅感覺係第一次,我都希望有一日隔住個Mon咁樣電人,嗰個人都可以被電暈咗!」

張繼聰向「慈善家」致敬

今時今日發哥身家數以億元計,佢一早已決定身後會盡捐身家做善事,至於捐去邊,佢就會喺當時睇社會有乜需要再決定。不過大家唔使擔心,發哥咁好心又咁有善心,一定長命百歲

想親耳聽發哥講點解封張繼聰做偶像,又想睇發哥點樣隔Mon電暈聰伯?即刻Download《東網巨星》App

請緊記以下步驟:

1.打開《巨星》App首頁,點擊置頂欄目「視娛樂」。

2.於「東網電視」頁面選《我愛發哥》,已推出的《我愛發哥》將會全數顯示在頁面中。

《東網巨星》下載

iPhone版本

http://on.cc/enterapp/ios

Android版本

http://on.cc/enterapp/an

鍾意就快D Share啦!