網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月24日 星期日

黎瑞恩直認4千萬買樓:用嚟自住 娛樂,黎瑞恩,



黎瑞恩直認4千萬買樓:用嚟自住

2015-05-24 15:45:00



(攝影:陳俊強)

黎瑞恩(小恩子)同劉小慧今日喺荃灣,以愛心活動大使身份出席「我愛義師」活動,即場同義師宣誓,向一百名低收入家庭嘅學童提供一對一免費義師補習服務。

小慧指佢兩個小朋友喺暑假都需要隔日補習,準備明年嘅課程,小慧話都知咁樣係唔健康,但奈何社會風氣係咁,所以佢都諗緊方法逃出生天。小恩子就話:「 暑假乜都唔報, 一至五都死讀爛讀,放假畀佢哋玩下,好正常。」

小慧透露稍後會同小恩子、李國祥搞網台,開一個電台節目,向大家灌輸正能量,問小恩子會唔會講自己嘅感情生活﹖佢話:「我本身婚姻唔如意,失戀、離婚都唔開心,所以自己都有負能量,經過呢班朋友洗禮,我就有重生感覺,好似小慧,佢乜都和議我,就算我鬧人,佢都會撐我,但有次我好負面,小慧叫我唔應該咁樣,仲教我點做。」

小慧大讚小恩子嘅結果係預期中好,小恩子表示身心都舒暢晒!問小恩子係咪已經放下﹖小慧幫小恩子答:「乜都有。」對於被影到同「免稅店大王」鄭應南一齊,小恩子話:「係朋友,全部都係我嘅朋友,冇乜特別,呢個世界唔係男就係女,鍾意聽我唱歌咪嚟睇囉。」有指小恩子以四千幾萬購入三個單位,小恩子直認不諱:「係呀,其實係一個單位,只係拆開咗三個,我都會嚟自住。」





小恩子繼續否認同鄭應南拍拖



小慧透露稍後會同小恩子、李國祥搞網台





鍾意就快D Share啦!