掃呢頁CODE去手機

2015年5月27日 星期三

安宰賢去廁所 5人保護 [FACE - 418] 安宰賢,MF,



做完活動就照着返套老西直接去食飯,安宰賢呢個西裝 look係幾好睇嘅!

全知言

安宰賢去廁所 5人保護

緊貼韓流嘅全知言,韓星嚟香港又點會走漏眼吖!憑住《來自星星的你》,飾演千頌伊細佬千允才而走紅嘅安宰賢,上週四( 21日)就喺香港出席咗個品牌活動。

當日雖然天氣好差落晒大雨,但係無阻粉絲熱情,冒雨都有去撐場支持。當晚安宰賢就喺 5人護駕之下,去咗新浦崗嘅 Mikiki食晚飯,嚟得香港就梗係食中菜安宰賢去廁所仲有 5人護駕,唔通驚有 fans硬闖?

安宰賢𠵱家咩級數?你睇吓佢去個廁所都有 5個助手跟身,唔知使唔使封鎖埋個廁所先呢?

雖然天氣唔好,但係安宰賢依然吸引到過百粉絲撐場,韓星威力真係唔講得少!

韓國出名乾燥,安宰賢嚟到潮濕嘅香港,面上啲粉就有啲甩,不過粉絲又點會介意吖!

鍾意就快D Share啦!